Сланина

Световната икономическа криза се отразява и на родната развлекателна индустрия. От достоверни и приближени на Митьо Пайнера източници дочух, че инжинерът от Димитровград търсел нови лица, с които да съживи позаспалата чалга сцена.

Трудно обаче му било с измислянето на атрактивни и грабващи имена. Аз като един добър самарянин рещих да му помогна и предлагам пет имена за бъдещи чалга торпеда:

Хитка, Лесна и момичето, което ще превземе сърцата на работниците от месокомбинатите - Сланина. Тя ще изпълнява хитове като Суджука и Салама по текстове на Гошо Бахура и аранжимент на Киро Саздърмата.

Останалите две предложения - Силикона и Цица, ако се сещате за други подходящи споделете ги в коментите под темата.

От Playboy също са решили да достигнат до повече хора със своите конкурси и затова Мис Плеймейт вече ще носи простото, но вярно - Тъпа Путка на годината, като Мис отпада, защото е твърде претенциозно.

Златка Райкова заслужено получава титлата задочно.

Пилотната песен на Спермолина - "Проста путка" по текст на Венци и Циничният Елф и мой аранжимент и продуциране:

Аз съм волна проста путка
и летя от кур на кур!
Бяла течност ме залива,
нека влезе друг Амур.

Нова свирка ще му врътна,
като класен трубадур!
Аз гъзеца си ще бутна,
на глупав курец да ме ебне.

В ситуацията смутна,
безпаричието да ме не издебне.
Искам го, стискам го!
Не ще го пусна, майно ле,
не ще го пусна.

Аз съм волна проста путка
и летя от кур на кур.
Бързам, лапам и увъртам,
да се еба, желая аз,
инак хич не ме и свърта!

(последните няколко реда се повтарят до затихване на мелодията

Предложенията за чалга певачки на Венци

-Чалгалина
-Формалина
-Муци-Пуци
-Въртелива Мазнейкова
-Куха Лейкова
-Лизолина
-Мара-изКУРмвачката
-ХХЛина
-Духалина Негълтинова е дует с Курмистанка Ръкобойкова
Циничният Елф предлага:
Цицолина
Гъзолина
Едрогърдина
Гъзобузина
Нагрухтина
Попфолкина
Сливина
Духалина Негълтинова
Wattie предлага:
Муца и Цуца
Πоп Домития предлага:
Свирко Калайджиев
Гъзис
Ибана
СекстраНина
Нели преложи:
Спермолина
Ибанина
Варник предложи:
Грухтялка

Posted in Етикети: |

15 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Много си лош!!!

    Хахахаххахаа :))))))))))))

  2. Maria Peicheva Says:

    А ха ха ха ха!!!
    Изблик на чист гений!!!
    Само ме безпокои фактът, че „Сланина“ скоро ще стане запазена марка на Ивана:)

    Друс, друс, друс!!!
    Аз подтичвам в свински тръс.
    Имам сто кила сланина,
    Вкусна съм със чесън и рецина!

  3. Анонимен Says:

    от Sun
    Да, има някаква идея... Но сигурно щеше да ми е по-забавно, ако майка ми не се казваше Звезделина. Просто аналогията между майка ми и Сланина и Лесна сякаш не ми допадна :)

  4. MARFI Says:

    Сън Сори, сега ще измисля нещо да земестим Звезделина щото е хубаво име все пак.

  5. Анонимен Says:

    Както е казано:

    "Голема цица - Голема певица"

  6. анонимен Says:

    Каймина май е по-съдържателно, може и Месалина и Бекона, защо не и Трътка

  7. Анонимен Says:

    ХА ХА ХА :)) много ми харесват вашите предложения! Всичките са подходящи за родните фолкпевици, просто им отиват!

  8. Анонимен Says:

    Уникален списък, паднах от смях рано сутринта

  9. Анонимен Says:

    бих добавил:
    Креслава,
    Бездарна

  10. Анонимен Says:

    ХАХХАХАХАХА :))))))

    да добавя и аз:

    Ана - Цура
    Гамена
    Напомпина
    Тараляска
    Лесбина

  11. Анонимен Says:

    Малко правописни грешки си допуснал при add-ването на текста, адаш :))

    Провери ги.

  12. Анонимен Says:

    Курвалина

  13. MARFI Says:

    Елфе, май ги оправих, аз го копирах директно, значи ти си сбъркал :)

  14. Анонимен Says:

    znae6 li kakvo mislq za tezi 4algi istorii v BG mislq si 4e promivat mozaka na naselenieto az bih predlozil imeto PROSTAKINIA

  15. Анонимен Says:

    "Проста путка", в изпълнение на Спермолина

    текст: legrandelf & fen
    аранжимент: MARFI


    Това съм написал в Свежо :)) Не си го копирал точно така и... не си го оправил :))

    Пише: "Смермолина" на едно място ;)