Page Rank 5

От известно време Мартинчо наобикаля гръцките блогове и не точно се радваше, по-скоро не се натъжаваше като гледаше гръцките блогъри масово с Page Rank 4 и надолу.

При положение че И като каза, рече... е горд притежател на Page Rank 4 от Google, на Мартинчо му беше комфортно.

Отскоро обаче, Мартинчо започна да навестява с известен изследователски интерес да го кажа и българските блогове и си записа, че масово българските блогъри се радват на една среда под знака на числото 5 - а именно Google Page Rank с тежест от 5.

Разбира се, Бого Шопов, Мартин Димитров, Георги Ангелов и Тодор Христов са шампионите със завидния Page Rank 6.

A пък Николай Бачийски е шампион на шампионите с Page Rank 7!

Мартинчо не е алчен, но в момента е леко натъжен и се обръща за помощ към редовните си посетители с молба да му подарят по един линк, за да достигне до мечтания Page Rank 5, той ще им се отплати на тази страница: Приятели.

Подарете ми връзка и малките неща ме карат да се усмихвам :)

----
Благодарности на:

Първи на молбата ми откликна Павел, като ми постави линкове в блог мрежата му:

Funny.bg
Motoblog.bg и Autoblog.bg

Втори ми подаде ръка:

Тихомир Тодоров

Трети се отзова:

Тодор Христов, който Ви кани да се включите в: БГ Линк 2008.

Сърдечно благодаря!


22 коментара:

  1. petervanev Says:

    От мен имаш един, само че ще те помоля да коригираш линка към мен :)
    Поставям и на другите ми два блога линк към теб.

  2. MARFI Says:

    Благодаря, сега ще го пипна, ще ти сложа и на останалите, трябва да измисля, по-виден начин да представям връзките от "Приятели", въобше напоследък много идеи съм събрал за преструктуриране и редизайн на блога, дано има време да ги осъществя.

  3. Анонимен Says:

    Забрави да споменеш Николай Чавдаров. Не знам как го прави, но неговия блог е 7/10

  4. MARFI Says:

    Дай да видя Николай Чавдаров, линк...

  5. Анонимен Says:

    http://nikolay.bg/ Това му е сайта.

  6. MARFI Says:

    Сложих те в приятели вече.

  7. MARFI Says:

    А пък Ники го гледам, че е напред с материала, но все още не знам точно как :)

  8. Анонимен Says:

    Чудесно, много тти благодаря за оказаната чест и аз на момента те слагам в приятели. А за Ники........ просто евала му :)

  9. Анонимен Says:

    Готово, вече си в приятели :)

  10. MARFI Says:

    Сърдечно благодаря!

  11. Анонимен Says:

    И аз ти благодаря най-искрено. Блогърите трябва да се подкрепяме

  12. Анонимен Says:

    С моя Log.bg, май няма смисъл.Като си направя сайт, обещавам.

  13. MARFI Says:

    В голямата работа и малката помощ е ценна :) Направи си на pal.bg и ще ти помагам с дизайна и всичкото :)

  14. Анонимен Says:

    Готово, в секция "Партньори": http://www.novavizia.com/partners

    Използвам случая и това, че говорим за линкове, за да поканя който не се е включил в инициативата БГ Линк 2008, да го стори. Поставянето на линкве е в сила до 00,00ч. на 01.01.2009. :-)

    Ето повече по тази тема: http://www.alabala.org/614.html

  15. MARFI Says:

    Благодаря Тодоре, приканих хората официално от публикацията и те добавих в "Приятели" с Новавизия и с Алабала :)

  16. Надя Says:

    Здравейте, страхотен блог.
    Направих блог в уърдпрес, със същата тема, която сте изполвал и Вие. Реших да го преместя в блогър, но как... По темата познах, че и вашият е преместен. Ще се радвам ако споделите тайната на успеха с мен :)
    Бих желала да преместя както самата тема, така и съдържанието.
    Предварително благодаря :)
    Ако е от интерес за Вас за този блог става въпрос http://lazytown2009.wordpress.com/

  17. MARFI Says:

    Не е местен, трябва да си експортирате блога и в началото на настройките на блогър има бутон - импортиране / експортиране - импортиране - може би импортира само съдържанието, не съм го ползвал, после от настройки/изглед си качвате темата, Garland for Blogger.

  18. Надя Says:

    Пак аз, ама така си мислех и аз да направя със съдържанието - експортирах файла на компа, след това на импорт и избирам файла и започва да се качва, но вчера продължи 2 часа да се качва и нищо, не издържах да чакам повече. Горе-долу колко време Ви отне на Вас? Дали аз не правя нещо както трябва или просто трябва да чакам по-дълго време?

  19. MARFI Says:

    Нито съм експортирал, нито съм импортирал, ползвам си тази тема от самото начало и горе го казах, най-вероятно щом отнема толкова време... може и да не стане :)

  20. Бисер Says:

    Поставих връзка към теб в секция "Партньори" на основната си страница.
    Виж:
    http://biservalov.blogspot.com/

  21. MARFI Says:

    Благодарско :) Ще ти пусна и аз при първа възможност :)

  22. the_end Says:

    пиши ми на support@scriptzona.com да се уговорим нещо по темата