Big Blogger награди

След дълги молби от Бахар Мустафа, реших да му помогна да популяризира инициативата си BigBlogger, не защото я подкрепям възторжено, а защото лични инициативи, които завършват в игри с реални награди за блогъри трябва да се подкрепят.

Против съм формата на "състезанието", защото не смятам, че роботска цифра генерирана от Технорати говори за това колко струва един блог.

Накратко за Big Blogger:

"За период от 1 месец да се направи максимален ръст на броя на RSS абонатите Ви и Technorati authority. След края на съзтезанието специално жури(Манол Трендафилов, Огнян Младенов и аз) ще гласува за блоговете. Всеки един блог, който е влезнал в топ 10, в която и да е категория ще получи точки(1място - 10,2 място- 9 и т.н). Победител ще бъде блогът, който е събрал най-много точки."
Ето и осигурените от Laptop.bg и Fcolor.bg награди:
Ако имате желание впуснете се в надпреварата, аз лично съм скептичен, но ми прави положително впечатление енергията, с която Бахар, се е захванал за идеята.


Posted in Етикети: , , , , |

6 коментара:

  1. Георги Says:

    "За период от 1 месец да се направи максимален ръст на броя на RSS абонатите Ви и Technorati authority. След края на съзтезанието специално жури(Манол Трендафилов, Огнян Младенов и аз) ще гласува за блоговете."

    То бива копи пейст, ама тва пък твойто на нищо не прилича - помислих си че ти ще оценяваш блоговете :)

  2. MARFI Says:

    Е Жоре така е, като се приготвя такъв текст се мисли още в създаването му, за да може при евентуален копи/пейст да не се получават недоразумения :)

  3. Анонимен Says:

    Моите уважения към г-н Мустафа, обаче май не знае как се организира подобен тип състезания. Поне да пише на участниците дали са одобрени или не. Аз пратих мейл преди не знам си колко време и нито съм получил отговор, нито нищо.

  4. Георги Says:

    Дам, като че ли при Бахар повече е ентусиазма отколкото знание за това как се организират подобен род мероприятия :)

    Радвам се обаче че е намерил сериозни спонсори, които дават награди които не са за подценяване и най-вероятно ще се получи оспорвано състезание :)

  5. Анонимен Says:

    Дано се получи добро състезание, а не състезание от сорта на "българска работа" в който блогърите ще спамят и "айде абонирай се за rss-то ми" ... Успех :)

  6. Анонимен Says:

    Благодаря за коментарите.

    Всички участници получиха мейл с повече информация относно състезанието. Всеки който е подал заявка за включване в съзтезанието е приет.

    Между другото при положение че доста хора разкитикуваха показателите, които избрахме за това съзтезание. Нека тогава някой да предложи по добри показатели за това дали е успешен някой блог.

    Освен това нека споделя и една малка тайна. При евентуален успех на BigBlogger ще последва BigBlogger 2 с коренно различни правила когато не блогът ще бъде определящ за победата,а самия блогър.