Мартин за СДС

Мартин, но не аз, а Мартин Димитров един от малкото ни депутати (може би единственият), който си дават труда осъществяват връзка с хората, както чрез блога си, така и чрез профила си в социалната мрежа - Свежо.нет е избрал един рядко използван и сравнително нов за българската политика начин да сведе до знанието на хората своята кандидатура за председател на СДС.

Мартин ми изпрати писмо вчера, в което се обръща към мен не като електорат, ами като колега, като колега по блогване, направи ми силно впечатление. Другото похвално нещо, е че няма да гради кампанията си върху опетняването на образа на останалите кандидати и в крайна сметка свеждайки избора до по-малката от две злини, а ще покаже с какво Той може да направи разликата.


"Здравейте колеги блогъри,

Някои от вас може би знаят, че съм кандидат за лидер на СДС. Кампанията ми
има мото "България може!" и в нея вместо да се боря срещу другите кандидати
ще казвам тези неща, които смятам за важни за днешния и утрешен ден на всеки
от нас, тези които са важни за страната ни. Искам реална промяна, в полза на
бъдещето ни и на хората от моето поколение!

Искам да ви поканя на откриването на кампанията ни, в неделя 16 ноември 12.30 часа, на
първия етаж на ул. "Раковски" 134.

Познавате блога ми http://www.martindimitrov.com и знаете какви каузи съм
защитавал. Моля ви да посетите блога на кампанията -
http://www.martinzasds.com/blog

Ако подкрепяте кандидатурата ми, моля ви да изразите това, като поставите
банер на блога си.

Вашето мнение е важно за мен. Вашата подкрепа също. Очаквам ви в неделя,
12.30 часа!

Приятелски поздрави
Мартин Димитров"
Аз никога не съм бил политически информиран или заинтересован, но този път ще отида, дори само от любопитство да се запозная с човека, чиито материали толкова често съм чел в интернет.

Повече информация за Мартин:

Мартин е на 31 години (13 април 1977 г.) и е представител на младото поколение. Депутат е първи мандат в българския парламент и беше европейски депутат от ОДС. Беше и 2 години в Европейския парламент като евродепутат наблюдател.

Има добра икономическа експертиза, десните му икономически убеждения и това, че е европейски тип млад българин, който е успял с образование и много работа е просто факт. Като човек е умерен и по-скоро скромен, но си държи на мнението и го отстоява.

Според него държавата трябва да взима по-малко данъци от хората и нивото на преразпределение през БВП да е под 40%. Иска по-ниски осигурителна тежест за бизнеса, по-малко бюрокрация и повече свобода за предприемачите и въобще за отделния човек.

Професионална биография
Парламентарен профил
Профил в Европейския парламент

Неделя 16 ноември 12.30 часа, на
първия етаж на ул. "Раковски" 134 - среща с Мартин.


Posted in Етикети: |

5 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Мисля, че Мартин заслужава нашата подкрепа.Надявам се утре да се видим на представянето на кампанията му.

  2. Анонимен Says:

    13 април 1997 трябва да е 1977 ;)

  3. MARFI Says:

    Благодаря за поправката, Хамелеон, надявам се и да се видим утре там.

  4. veracooper Says:

    Невъзможно ми е присъствам, поради отдалеченост от столицата, но желая успех на Мартин Димитров. Дано победи разумът! Успех!

  5. Анонимен Says:

    Интересна кмпания :)
    А относно до кандидата, това че използва Интернет пространството да публикува мненията си по различни въпроси е много добър начин да поддържа контакт с хората от народа, а и така може много по-лесно да се прецени начина на мислене и стратегия на отсрещната страна. Пожелавам му успех в начинанието и ако успее, мисля че това ще е глътка чист въздух за България.