Western union

Днес съм много радостен, случайно минах покрай офис на Western Union и си викам, дай да проверя колко е комисионната за да си взема парите от Google, влизам аз питам, те ме зарадваха, че като получаваш няма комисионна и докато си говорим попълниха едни листа и хоп след 5 минути вече държах 126 долара в ръцете си.

Поставих 1 долар в рамката с картичката от Кавала на бюрото, за да ме стимулира да блогвам по-сериозно:
Дано скоро си осребря и чека със 100-те долара, че много време се мина...

Happy bloggin'


Posted in Етикети: , , , |

4 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Благодаря за споделената информация относно получаването на приход от Гугъл през Уестерн Юниън за блогър. Аз също очкавам всеки момент такова и преди да прочета поста ти бях леко притеснен. Но ти разсея всички съмнения. А че Уестърн Юниън нямат комисионна - това си го казват във всички реклами (то е за сметка на изпращача и по договорка с него). Жалко обаче, че за този доход трябва да се плаща данък в родината ни, която никак не закриля собствеността на блогърите (интелектуална, а камо ли идеална). И само ххБОП ни "закриля". Евала!

  2. MARFI Says:

    Къф данък, я разясни, не че имам намерение да го платя де :)

  3. Анонимен Says:

    10% данък общ доход като физическо лице, ако не се лъжа - това е, което трябва да плащаме на държавата от приходите си от Google AdSense; поне това удържат, например, от генерираната от SMS-ите печалба, мисля, че и тук е същото.
    Евала обаче, че си изкарал реални $ от AdSense, аз съм още мнооого далече с някакви си 23-24$..

  4. MARFI Says:

    Νο way, да им платя ДоД и за това, не стига, че ми го взимат на голямата заплата, това си е страничен сиво-икономичен приход, който при никакви положения, не ще деля с държавата.