Край на сериалната зависимост!

How I met your Mother, е любимият ми сериал по който ме запали Боби, бях го пооставил за известно време, но Мария успешно ми го припомни наскоро.

Толкова ми харесва сериала, че имаше периоди, в които гледах по 10-12 серии на куп, което беше голям проблем.

Обаче днес открих перфектния начин да спрете зависимостта си от сериалите.

Сериалите, както знаем винаги оставят по нещо интересно накрая, което да Ви накара да тръпнете в очакване до следващия епизод или в моя случай да го сваля от Замунда.

Да ама не!

Почнете отзад напред! Днес например, изтеглих девети епизод на четвърти сезон и много ми хареса, НО няма следващ, затова пък има предишен - осми епизод, е, изгледах и него, но след осми вече съм гледал девети и не ми остава нищо друго освен да си легна вече :)

Пробвайте трика, бачка :)


Posted in Етикети: , , , , |

4 коментара:

  1. Maria Peicheva Says:

    ИИИИ - светотатство!
    Пробвай моята рецепта: има бачкане, няма сериали;))

  2. MARFI Says:

    E то бачкане има, но не може и без сериали, малко отмора. :)

  3. Maria Peicheva Says:

    Именно - защо да се лишаваш от малките радости в живота??

  4. MARFI Says:

    Ами виж сега, те са малки, но са леснодостъпни, без една серия мога, с една не мога и после става един омагьосан кръг и...