Истински шопинг experience

Вече веднъж писах за магазините на Кенвело, за обслужването и ценовата им политика и за усмивката, с която винаги излизам от тях.

Но това което ми се случи днес надхвърли дори най-смелите ми очаквания.

След дълъг и изморителен brainstorming в София Мол, с колегите се отбихме в магазина им. Едно красиво момиче, веднага дойде при мен и сведе до знанията ми текущата им промоция, а именно:

Купуваш продукти на стойност 200, а плащаш само 100, или такива на стойност 400, а плащаш само 200, или стоки за 600 лева ще струват наполовина - 300 лева.

Като върху сумата преди намалението получавам отделно отстъпка от 5% ако притежавам клубна карта!

Притежавам клубна kenvelo карта и с колегите се захванахме да пазаруваме, аз си избрах един суичър от vintage серията на кенвело, една стилна черна риза и тъмно синьо поло. Колегите се сдобиха с две якета и две блузи. Сметнахме ги на 400 и няколко лева.

Тръгваме да плащаме и човекът зад касата ни казва, трябва да платите 285 лева. Аз се зачудих и питам, е нали ако са 400 имаме отстъпка 50% и стават едва 200 ?

И той пресметна пак и казва - "Имате клубна карта, тя Ви дава 5% отстъпка и всъщност не достигате 400 лева, за да получите 50% отстъпка, изберете си още нещо, за да платите само 200 лева".

Не чакахме втора покана, след бърза обиколка си избрахма една тениска, сумата набъбна до 420 лева и с всички намаления платих едва 201 лева :)

Не ми се беше случвало преди, да пазаруваш повече и повече, за да плащаш по-малко и по-малко, чувството е много приятно :)

А персоналът е повече от любезен, изключително вежлив и усмихнат.

Kenvelo за пореден път ми предостави уникален шопинг experience :)

Още за Кенвело


Posted in Етикети: , , |

7 коментара:

  1. man0l Says:

    и аз си купих преди време за 200 лв. дрехи със съквартиранта и платихме 100 и нещо, те са стари колекции, но пък са маркови и добри

  2. MARFI Says:

    Аз не робувам на колекции, просто много ми харесаха материалите им, суичърът ми е много мекичък и гушкаем :)

  3. Анонимен Says:

    сичко е много хубаво само си забравил да отбележиш, че цените примерно сравнение с гърция са с 50% по скъпи и в магазините има само боклуци, честно. През лятото има зимни стоки от стари колекции през зимата има летни стоки от стари колекции. Като цяло си забравил да кажеш и колко ти стува клубната карта :). Мога да кажа . че кенволо правят хубваи неща, но в бг особенно в моловете има само боклуци.

  4. MARFI Says:

    Клубната карта е 15 лева, избива се още на първата по-голяма отстъпка, да не забравяме, че с нея имаш дори 50% отстъпка на рожденния си ден :)

    Нямах време сега да ходя до Гърция, но ще проверя като ида в Солун.

  5. Unknown Says:

    Случайно някой да има информация до кога продължава тази оферта?

  6. MARFI Says:

    До краят на Декември.

  7. Анонимен Says:

    То такава разпродажба има на много места, ето още един адрес http://www.nonstop.bg, в който можете да намерите много и разнообразни неща. При поръчка на стока за 200 лева се плащат само 100 лева.