Таблата

Днес със Стан ходихме на "Таблата" - постановка от гръцкия драматург Димитрис Кехаидис - една пиеса със само две действащи лица, но страхотна актьорска игра.

Заглавието не е подбрано случайно, именно по време на игра на табла гърците раждат големи идеи, прекомерното играена на табла пък от друга страна им пречи да ги осъществят.

Пример от пиесата:

"- Аре бе шурко, аре да приберем люцерната, че ще падне дъжд и ще изгние!
- Або стой малко са бе, дай да довършим играта."
Е падна дъжд и люцерната изгни :)

Няма да Ви занимавам повече с разкази за пиесата, за да отидете все пак и Вие да я гледате, когато отново я поставят на сцената на театър "Възраждане", защото няма да се играе до края на месец Януари.

Театър "Възраждане" пък е един изключително задушевен и приятен театър. В него съм гледал "Многострадалната Геновева на Добри Войников" и два пъти "Три слепи мишлета" по Агата Кристи.

Разбрах за пиесата, защото макар и малък, управата на театъра е на "ТИ" с модерните технологии, участва в системата за онлайн продажба на билети -БгБилети, рекламира се и със фейм кардс:
Именно излизайки от АлеХаус вчера, видях горната картичка на камерен театър "Възраждане" с простото:

Малък театър, много за гледане! -

Посланието е вярно и сполучливо (за разлика от това)!

Вниманието ми биде грабното от гръцката пиеса и реших да отида на всяка цена, въпреки че едва преди няколко часа бях гледал "Моногамният"

Още едно спазено обещание! Макар и трудно и въпреки студа успях да си намеря компания - Стан!

Пиесата беше страхотна, но театъра има още много хубави неща да ни предложи - като например чаровна руса разпоредителка :)

Е, отклони предложението ми да хапнем заедно, но пък и не бях достатъчно настоятелен, толкова ми беше харесала постановката, че бързах да се прибера и да напиша няколко реда за нея.

Следващият път, ще бъда по настоятелен, ако ли не, поне ще съм гледал някоя страхотна пиеса в чудесна атмосфера!

Още театър:

Ако още не сте гледали "Моногамният" - направете го!

Вижте и "Шемет"

както и "Пигмалион".


Posted in Етикети: , , |

0 коментара: