Спънки и инат

Обедно време:
Писах за спортния ми устрем, днес обаче бе на път да бъде препънат:

Отивам до магазина за плувни очила и какво да видя, магазинА, няма да работи днес:
Ще трябва да се атакува друг спортен магазин и най-вече да се прибера до вкъщи, за да си взема плувната шапка, която забравих в другата чанта... много предмети, много мъка...

Следобедно време:

Коста
ме метна до метрото и се прибрах към 19:30, взех си плувната шапка и реших, че ще рискувам да плувам без очила още веднъж. Хванах си маршрутка и за 20 мин бях пред басейна.

Разликата с миналия път - не бях ял, уригах по-малко и издържах цял час в басейна.

Друга много важна разлика беше, че тъй като бе Петък, имаше по-малко хора, отначало делях четвърти коридор с още един човек, но той излезна след около 20 минути и цели 40 минути си перках дължини сам-самичък в коридора - КЕФ, ама баш КЕФ! Също така имаше и по-малко хлор, а и водата беше с няколко градуса по-студена от вторника, което ме караше да напъвам по-яко, че да се посгрея.

Вечерно време:

Довършвам си поста от сутринта и се отправям за почивка преди Съботния работен ден.

Лека нощ и Happy Bloggin'

Black Image by Martin Angelov

Posted in Етикети: |

2 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Разликата с предишният ти път е готина:)

  2. MARFI Says:

    Само напред и нагоре и към по-готино :)