Протестът от 18 Януари

Протестът от 18 януари и съпътстващите го четен брой карамфили оставяни от участниците му по огражданията пред парламента символично отбелязаха "погребението" на това изгнило правителство.

Това бяха най-добре инвестираните ми пари в цветя, защото всъщност не купих карамфили, купих надежда, за по-честно и нормално бъдеще за мен и родината ми:
За жалост нямаше много хора и полицаите спряха движението по булевард "Цар Освободител" чак към 16:00 часа, преди това протестиращите деляха жълтите павета с автомобилите на Софиянци:
Видео с кадри от протеста:


На този протест М дооформи и идеята си за България е наша, а не ваша - за България на младите и способните хора, а не на престъпната шайка и мафиотския каймак, които ни управляват в момента.

Ако споделяш това мнение, ела на протестите, присъедини се и към блога, който създадохме!

Аз вярвам, че България може много повече от това, което виждаме в момента, аз вярвам, че България и народът и заслужават по-добре бъдеще и управление.

Нека заедно го създадем!

Posted in Етикети: , |

3 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Яка е мацката от 0:48

  2. Анонимен Says:

    Хора четете вековната ни история, защо се само заблуждавате нищо няма да промените докато не си промените съзнанието

  3. Анонимен Says:

    Дори и най-закоравелият наркоман,не е по-голям престъпник от българския политик!