Onda настроение

Има едно място в София, на което обожавам да пия кафе, дори сам.

Не е заради кафето, кафето в Онда е гадно.

Но мястото на Онда на "бул. Цар Освободител" срещу руската църква е магично.

В периферното ти зрение е руската църква - с лъщящите си златни елементи.

От време на време се закрива от преминаващите хора - забързани или спокоини, усмихнати или намръщени, виждаш познато лице в тълпата, позната кола, махвате си, поздравявате се - усещаш пулса на града, на времето.

Краката ми се топлят на парното до прозореца, отпивам бавно от кафето си и преглеждам какво съм написал до момента... един познат ме привиква отвън, уговаряме се набързо за бар, прибирам лаптопа...

Казват че ако седиш достатъчно дълго време на Тайм Скуер в Ню Йорк, то целият град ще се изреди пред теб...

Мисля, че това място в София е именно карето около Военния клуб и Руската църква. С удоволствие бих гледал как целият град се изрежда пред мен, докато отпивам бавно кафенце в удобното кожено кресло...


Posted in Етикети: |

6 коментара:

  1. vassilev12 Says:

    Ще ти подскажа една тайна,
    Качи се на втория етаж - там никой не минава и не ти препречва погледа към чудната гледка на църквата и градинката.
    А още по-хубаво е да седнеш вечер на пейките до руската църква. когато бях малък там имаше една смокиня и даваше плодове, и много цветя...
    хубаво място. Там съм роден - на 60 метра...
    благодаря ти за постинга

  2. MARFI Says:

    На втория етаж нямаш такава връзка с хората, друго си е долу, тропаш им по стъклото - усмихваш им се ;)

  3. Unknown Says:

    :) Усмихна ме с този пост :) сетих се за хубави моменти там... и за още такива в китайския малко по-надолу от ONDA :)
    Усмивки от мокър Свищов :)

  4. MARFI Says:

    И София е мокра сега, пиши като дойдеш на сам за по кафе в Онда :)

  5. Анонимен Says:

    Готино е там, но е прекалена голяма лудница с колите и клаксоните. А на Таймс Скуеър ако седиш може да видиш всички туристи, които минават от там, местни практически няма да видиш. Само туристи, няколко отявлени откачалки и полицаи. Таймс Скуеър е най-комерсиализираното и бездушно място от Ню Йорк. По отношение на централно място в София ми харесва парка срещу театър Иван Вазов. А кафето в Онда е наистина гадно :)

  6. Анонимен Says:

    в едно ранно съботно есенно утро и аз бях седнала сама в кафенето и така се увлякох в гледки и мисли,че щях да си пропусна една важна среща....мястото ме изкефи максимално....