Браво на Свежо!

Свежо.нет излезна с чудесно подобрение днес!

В така наречената "Стена на Славата" - рейтинга на потребителите според мен вече се определя от това, колко публикации на даден потребител са успяли да станат популярни, не съм 100% сигурен обаче, но съм доволен защото системата с брой гласове от всички публикации, дори откровен спам не беше много полезна.

Браво на свежо за подобрението!

Вижте повече информация в блога им.

Това определено е един екип, който се вслушва в гласа на потребителите си.

Не знам до колко полемиката, която се развихри в КакНеСе, в два тома е помогнала за това, но сега мисля че "Стената" определено има по-справедлив вид, не че искам да подчертавам присъствието си там, просто сега алгоритъмът е по-справедлив, поне според мен.


Posted in Етикети: , , , , |

5 коментара:

  1. Sapernik.com Says:

    Мене ме нема в целата схема :)))

  2. Анонимен Says:

    Новата формула на рейтинг не е добра, защото обединява две разлнични темпорални величини, независещи едно от друга, с което се поощряват старите юзери, а новите нямат шанс никога да попаднат в този седмичен рейтинг и така всъщност това не са топ потребители на седмицата. Новото преизчисление ще зацикли и се харесва само на "облагодеталствени" като твоя профил там. :)) Като математик твърдя, че новата формула не е по-добра от старата и съм убеден, че Свежо скоро ще я променят.

  3. MARFI Says:

    Ванка, старото не беше схема.

    Разбирам, че много хора не искат да ме виждат там и съм ок с това.

    Както и Уати ти спомена, именно новата схема дава равен шанс на всички, не мога да разбера откъде ги изкопа тия нови и стари потребители и защо точно ти, който си един от най-старите го изтъкваш това.

  4. Анонимен Says:

    Едва ли пък чак има такива, дето не искат да те виждат - подценяваш се излишно.
    В Свежо има много нови юзери и тях защитавам, не защото съм стар (макар не най стар, но съм по-стар свежар отколкото блогър.
    Като математик съм възмутен от формулата, която смесва несравними неща...
    Свежо само ще си навредят с тази формула и съм убеден, че ще я променят. Просто им трябва малко време, за да видят неефективността й.

  5. MARFI Says:

    Ванка, старата формула не работеше добре, признай го.

    На първо място бяха хора без свежи публикации, но една 5-6 с 400 гласа в зелени.

    Кое му е топ ?

    А що се отнася до увероността ти - поживьом увидим.