Витоша Run

Преди почти една година с баце Ви wattie (и двамата ни има на плаката:) се качихме до Черни връх и останахме в историята на българското туристическо и маратонско движение :)

Ето ми класирането от миналата година:

18. Мартин Линков набор '86 от София с 3:21:20 на 1:40:51 от победителя :(

Тази година ще съм далеч по-подготвен и смятам да го кача поне под 3 часа.

Стартът на тазгодишното скоростно изкачване на Черни връх в рамките на тържествата по повод 114 години организирано туристическо движение в България ще бъде даден на 30 Август (неделя) отново пред НДК 09:00

Регистрация

Официалната част организирана от Българския Туристически Съюз започва в 12:30 на Черни връх като паралелно ще има и изкачване с планински велосипеди, но за това нямам информация.

Така, че който иска среща в неделя преди 09;00 пред НДК :)

хостинг и домейни

Posted in Етикети: , , |

7 коментара:

  1. fen Says:

    Записах се.

  2. MARFI Says:

    Супер! Ти имаш опит и си трениран в подобни дела, дано ти издържа на темпото.

  3. fen Says:

    Ооооо, надценяваш ме. Миналата година едвам завърших 20-те км на маратона в София. Едно време бях спортист, сега съм любител. Радвам се, че ще се видим и ще потичаме:)

  4. wattie Says:

    Без мен - вече съм стар за такива работи.

  5. MARFI Says:

    Не може без теб, ти даже си едно от лицата на плаката!

  6. fen Says:

    Аааааа, wattie без такива. Чакаме те на старта. То й аз съм дърт, ама не се хваля:)

  7. Kalina Belivanova Says:

    Imada li nachin, po-rano da se dava info za podbni subitia, razbrah ot novinite...Jalko, dogodina.