Once I am with the Zen, Once I am with the Absolut

Лято е, жега е - време за тениски.

Ето и трите ми тениски фаворитки на това лято:

Team ONCE yellow jersey Replica.

Копие на жълтата фланелка на испанския team ONCE, най-вероятно за Vuelta a España. Отборът вече не съществува след шумен допинг скандал през 2006.

Приложение: Любимата ми фланелка за колоездене - вижда се отдалеч, като сигнална жилетка е :)

Ι got the zen!

Рекламна тениска на платформата за клиентска поддръжка - zendesk - подарък в чест на превода ми на интерфейса им на гръцки.

Симпатичният Буда ми вдъхва зен при всяко носене.


Absolut Kostov

Тениска за абсолютните фенове на г-н Костов!

Спокойно, не съм чак толкова голям фен на г-н Костов, даже хич не съм му фен. С тениската се сдобих по време на предизборната кампания на СК за НП.

Все още не съм се пристрашил да излезна с нея на улицата и я нося само по време на сън :)

Ако имате желание, напишете и вие за любимите си тениски и щампи :)

хостинг и домейни

Posted in Етикети: |

0 коментара: