Доброто дело

Днес опитвайки се да сляза на спирката на руски паметник, съзрях този наглец спрял точно пред нея.

Тролеите го заобикалят, хората слизат върху му, пречи на движението.

Отивам чукам му на стъклото и му обяснявам, че не може да паркира пред спирка!

Човекът, доста агресивно започна да ме хока, как съм си позволил да му тропам и да го поучавам, бил бил закъсал видите ли.

Е аз как да разбера? Нито аварийни светлини, нито триъгълник, нищо не индикира че е закъсал!

Ако бях съвестен катаджия (егати оксиморона) човечецът щеше да е в много по-голяма беда.

В крайна сметка му казах да освободи от скорост и с Алекс го избутахме 20 метра до първата пресечка.

През това време разбира се един дядка ме нахока, защо му се пречкам, а останалите хора гледаха като втрещени, какво аджеба правим на автомобила.

Нямам думи да опиша възмущението си от апатията и злобата обзели хората, този човек седеше там от доста време и никой не се сещаше да направи това елементарно нещо, което ние сторихме за по-малко от минута...


17 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Народът масово изтрещява...

  2. Polly Says:

    И майка ми ме пита защо не искам да се връщам...

  3. Анонимен Says:

    А, значи дядката те е нахокал, че му се пречкаш, ама не е смял да се сепне на баровеца в колата, че пречи там, нали - дъртофелника му с дъртофелник.

  4. MARFI Says:

    То мани и тролея ме закачи леко, и дядката ме хока точно тогава, абе трудности пред хората с добри намерения.

  5. Анонимен Says:

    К'во беше, к'во стана.Бравос момчета.

  6. БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ Says:

    Така е във всяко отношение. Не трябва да се прави нищо без пари, освен ако не е за собствен кеф, иначе никой не ти го зачита и само намират кусури ;)

  7. Polly Says:

    "А, значи дядката те е нахокал, че му се пречкаш, ама не е смял да се сепне на баровеца в колата, че пречи там, нали - дъртофелника му с дъртофелник."
    Голям баровец с СА регистрация и Rover 75i на който му се иска да е Jaguar...

  8. MARFI Says:

    Цифрите са "баровски" то и аз на баварката бях със СА, свършиха С номерата отдавна :)

  9. Анонимен Says:

    @Polly: Баровец, защото е застанал на спирката, а не защото е с готина кола :-)

  10. Анонимен Says:

    Хората се издухаха тотално - повръща ми се .. браво на вас момчета !

  11. Анонимен Says:

    Народа се е извратил вече, ако решиш да направиш нещо, което е в рамките на нормалното, то ще те посрешне псувня .... българска му работа, нямам думи. Днес се возих при колегата, видях с периферното зрение как падна възрастна жена, той спря и върна колата назад и помогнахме на жената.Десет човека гледаха безучастно! Срам ...

  12. klonka Says:

    Хората незнаят как се правят добри дела... не се чуди защо са те гледали. Може да е лесно, но изисква желание, което не съществува в тях.

  13. Unknown Says:

    Имам един колега, който е от Судан. Черен, черен, та чак син... Много добродушен и приятен човек. Прибираме се веднъж след работа и гледаме близо до паметника Левски едно зверско задръстване... В далечината се вижда някаква закъсала кола, младо момиче на полуотворена шофьорска врата, момче се опитва да бутне колата, но сам не успява... Казвам на колегата ми:
    - Дай да го бутнем малко...
    Отиваме, избутваме колата встрани от пътя. Трафикът се отпушва, колите тръгват една по една и минали-неминали 10 коли, шофьорът на една крещи с все сила, гледайки към черния ми колега: "Да ви ебаааа мамата циганска, заради вас кибича половин час тукаааааа..." Как да му обясниш на такъв, че щеше да стои още един час така, ако не бяхме аз и чернокожият ми колега.

  14. emigo Says:

    Не се отказвайте от добрината.Това,че ви хокат да не е причина да спрете да помагате.Въпреки всичко си останете благородни.И не на последно място:Браво!

  15. Unknown Says:

    На 20 съм, и още се чудя какво правя тука, мисля да бягам в Австралия.

  16. Tsveti Says:

    Да, положението е много зле- но трябва ли да бягаме и да оставим нещата да стават още по-зле?

  17. Unknown Says:

    Дааа, всичко тук е зле, и ще става все по-зле, затова "младите" и "мозъците" ни бягат в чужбина, защото дори и да получават много пари в България, като живееш с простаци, и ти се превръщаш в такъв/ва.

    "Само две неща на този свят са безкрайни - Вселената и човешката простотия. За Вселената все пак не съм съвсем сигурен..."