Прахът на времето

Прахът на времето (Η Σκόνη Του Χρόνου) (Dust Of Time) - новият филм на големият гръцки режисьор - Теодорос Ангелопулос (Θεόδωρος Αγγελόπουλος) международна продукция с участието на Юлиям Дефо, Бруно Ганз, Мишел Пиколи, Ирен Закоб, Кристиан Пол, Рени Питати, Костас Апостолидис и др.

Филмът е едно пътуване във времето и пространството, лентата проследява любовните търсения на една жена в течение на 50 години и по време на големите исторически събития маркирали миналия век, действието се развива в Италия, Германия, Русия, Казахстан, Канада и САЩ.

Героите се движат като в сън, прахът на времето обърква спомените.




Posted in Етикети: , |

2 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Като ученик съм гледал "Погледът на Одисей" с Харви Кийтъл, тогава писаха много за него (може би 1993, 1994, 1995) и от тогава ми останал Тео Ангелопулос в главата ;)

  2. MARFI Says:

    Скоро ще има фестивал на гръцкото кино в София.

    Иначе аз съм гледал няколко филма, доста са тежки.

    "Трилогия: плачещата ливада", «Τριλογία: Το λιβάδι που δακρίζει» които е за преселници от другата страна на Беласица.

    Гледал съм и "Плахата стъпка на щъркела" - "Το μετέωρο βήμα του πελαργού"

    Дълбоки филми с много заряд, характерно е че една сцена е убийствено дълга, всяко движение и жест са важни.