Ваната

Една от най-хубавите части от апартамента ми определено е просторната баня, с големият си прозорец. В нея се намира и едва третата мебел, която съм купувал през живота си - желязна вана. Една от най-разумните ми инвестиции:
Напоследък нямам много свободно време, но гледам колкото се може по-често да си взимам гореща вана и да оставам поне един час в банята, далеч от компютри и телефони.

Заредил съм се с редица козметични продукти, от някои нямам нужда, като хининовата вода например, но позлването и добавя още няколко секунди към ритуала по къпането и нямам нищо против.
Когато съм смачкан, влизам, отпускам се и се размазвам, понякога дори успявам да подремна и после излизам и се чувствам като наполовина зареден по бързата процедура акумулатор, илюзорната отпочиналост се изпарява след около час, но все пак ми дава достатъчно време да свърша няколко отложени задачки и после блажено да посля няколко часа:
Посланието - глезете се докато можете, душът е за хигиена, но банята е якият кеф - ваша е срещу 125 лева от Мосю Бриколаж.

Posted in Етикети: |

3 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Как ми се изка да имам вана у нас:)

  2. MARFI Says:

    Ваната е първата ми покупка като се върнах от Гърция миналата година, като живеех там и нямах време за плаж се топех с часове и свикнах :)

  3. Анонимен Says:

    Как ти завиждам... И аз искам голяма баня с прозорец. :(

    Тая снимка с краката е много готина! :)