Костюмът

От няколко седмици се опитвам да се сдобия с официален костюм.

Гледам огромни подвеждащи намаления в Denyl 60%, 70% намеление, костюми "само" по 400 - 500 лева и нагоре.

Щях да ги дам, ако бяха изключителни костюми и ако продавачките ме обгрижваха.

Това че влизам с моторско яке в магазин на Денил, не ме прави неплатежоспособен.

Обикалях, обикалях, не ми обърнаха внимание, стресираха ме цените и си излезнах.

Днес реших да се разходя по "Пиротска". Точно срещу халите в един безистен единственият работещ магазин беше този за "Мъжка Мода".

Още с влизането си харесах един костюм, които беше изложен и на витрината.

Тъмно син с тънки лилави и кафяви ресни - перфектен.

Пробвах го, човекът ми даде няколко номера, съветваше ме кое ще е по-добре, дали да удължат ръкавите или да взема изцяло по-голям модел, обгрижваше ме.

По принцип никога не купувам от първия магазин, но сега и цената ме устройваше и отношението - извадих парите и си платих с кеф. И не се задоволих само с костюм, добавих и риза и вратовръзка - всичко стъпи на 275 лева. (Или колкото щях да дам само за панталон на Денил).

Човекът ми подари и специален калъф като разбра, че съм с мотор, за да не съсипя новия костюм. Транспортирането на костюма се оказа детска игра, закрепих го на седалката зад мен и го притиснах с гръб :)

Малкото магазинче ме спечели пред голямата и мързелива верига с личното си отношение и уважението което показа към мен. С работното си време в неделя определено ще му стана редовен клиент.


Posted in Етикети: |

12 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Линков и костюм? Да, да! :)
    Искам снимка, костюмиран.

  2. Анонимен Says:

    Честит ти нов костюм! Нормалният човек оценява личното отношение, не само голата марка със сърдитите и високомерни физиономии.

    Изкушавам се да пратя линк към твоя материал на производителите. Преди време се случи да бъда на събеседване в тяхната фирма и останах с противоречиви впечатления. Много държаха да покажат, че те обгрижват всеки клиент и държат към всеки потенциален клиент да се подхожда с уважение, разбиране и грижа. но май тези изисквания и стремежи си остават неосъществени.

  3. MARFI Says:

    Сепуко, аз много пъти съм идвал на работа костюме, но ти си бил нощна и сме се разминавали.

    Кенкал, производителите ги разпозна по плика само ли :)

    Яко :)

    Аз утре ще разбера повече за производителите и дистрибутора, може просто да съм случил на готин продавач.

  4. MARFI Says:

    KenKal чак сега загрях, ти за Денил си говорила... ами прати им го, нямам нищо против :)

  5. Анонимен Says:

    Хи-хи. Къде ще ходиш с този костюм? Да не се жениш:)

  6. MARFI Says:

    Приеми, посолства, изложения... не се занимавам само с компютри.

    А за женене като му дойде времето ще съм с по-ефектен костюм, този е семпъл :)

  7. Ruslan Trad Says:

    Определено големите вериги нямат добро отношение, или поне аз не съм бил късметлия. Като си бях в Сирия обикалях, за да си купя разни дрехи. В големите вериги в Дамаск все едно твоят разказ. Накрая си намерих едно магазинче, освен че си купих много неща, подкъсиха ми панталоните и дънките за един час,безплатно.Е, това е добро отношение.

  8. MARFI Says:

    Днес ми направиха подгъв и на мен, но за 5 минути, ти да не си изпупил магазина ?

  9. Unknown Says:

    хахах:) Таман щях да те питам дали не си решил да се маскираш на абитуриент за карнавалите покрай Месни Заговезни:)) Но истината е, че си трябва един костюм:) Честито:))

  10. MARFI Says:

    Така е, костюм си трябва ;) Аз не че си нямам, но не ме блазни да ползвам тоя от абитурентската - LAME.

    Друго си е SUIT UP с нов костюм :)

  11. Анонимен Says:

    В петък 13, така си купих чанта от малък и добър магазин.Нямах достатъчно пари в мен,обаче чантата ми допадна много.Продавачката(колсунтант)или собственичка ми свали от цената,след което ми предложи ако искам да платя на пост устройство.И така се сдобих с красива чанта,а по важното с голямо Внимание.

  12. MARFI Says:

    Аз в събота 14, 14 Февруари :)

    А това с ПОС терминала си е било уникално, повечето търговци им призлява като изявиш желание за плащане с карта, никога не ми се е случвало да ме подканят, но виж често са искали кеш наместо карта.