В центъра на кочинката

Чета днес този абсурд и реших да споделя с вас една публична тайна.

Въвлечен съм в организацията на евентуална изложба в началото на април на моста на НДК.

Обадиха ми се от столична община и ми заявиха.

Двайси и две и пестин.

Какво двадесет и две и петстотин, учудено питам аз.

Двайсе и две и пестин, лева, за моста.

А-а-а, какво двадесет и две и петстотин - стотинки, лева, метра, евро, хиляди ?

Хиляди лева, в България работим с лева.

А-а-а, ми така кажете. А защо толкова много?

Е господине, ма как мноо бе. Това е публична общинска собственост в центъра на София.

(публична общинска собственост в центъра на кочинката демек)

А, ясно. Е тъй като аз го искам само за 14 дена и ще е културно събитие, предполагам, че цената ще бъде намалена.

Ми то чи тя е вече намалена, толкова е за културно събитие.

Двайси и две и пестин!

Бих накарал организаторите да ги дадат, но няма да го направя. Ще им кажа, че не си заслужава, че тогава ще има ремонт на Хилтън и мостът ще е затворен, също така че според прогнозата ще вали проливно всеки ден и че правителството ще пусне хората в почивка по случай някакъв юбилей и те ще отсъстват дълго от София и никой няма да види изложбата.

Няма да позволя ощи двайси и две и пестин да потънат някъде, защото извинете НО ако дори малък процент от тия двайси и две и пестин отиваха за поддръжка и почистване на моста, за подмяна на счупените му плочки и за осветление, той и София като цяло щяха да изглеждат доста различно.

Posted in Етикети: |

4 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Интересен въпрос, определено. Наистина с толкова пари, взети от толкова много изложби досега, мостът щеше да светне!

  2. Анонимен Says:

    Мостът на влюбените при НДК и самият НДК са в окаяно състояние. Под моста има купища боклук и едно мръсно циганско корито повече от месец стои захвърлено там. Тези, които Ви искат този наем, първо да почистят мръсотиите, да боядисат парапетите на моста и тогава да точат лиги за подобна сума.

  3. Polly Says:

    Чудя се аз от кое село е била тази мадама дето ти ги е заявила двайси и двите пестин... (ако е била жена)

  4. MARFI Says:

    Ни знам, жина биеше.