Официалното лого на MARFI

< Официалното лого на бранда MARFI :)

<< Назаем от гръцката банка Marfin Egnatia.

<<< Много ми хареса, не само заради MARFI, но и заради стрелките водещи от крайщата на ромбоида към центъра. Тези стрелки най-добре показват егоцентричната ми природа, която никак не прикривам.

С логото и името на MARFIN имаме дълга история...

За първи път съзрях банката в далечната 2001, по време на екскурзията от гимназията в Гърция.

През 2005, по време на първият ми осми декември зад граница и второто ми посещение в магнетичния Солун, с треперещи ръце фотографирах клона на MARFIN банк близо до солунското пристанище: В сряда, в Атина спряхме до клон на MARFIN EGNATIA BANK вече (двете банки се обединиха преди около две години) и избирателно снимах само половината от логото:

Днес, моят добър елфически приятел с магически способности или накратко - адашчето, ми спретна лого като за мен:
(Ако си отворя сметка в MARFIN EGNATIA, дали ще имам по-висок лихвен процент като един истински Марфи ?)

Ето и логото на банката:

4 коментара:

  1. sepuko Says:

    Това е забавно, от друга страна имам лека непоносимост към банките. За илюстрация защо можеш да гледаш Money as debt намира се и в замунда и арена. Знаеш, че аз слаби филми не препоръчвам.

  2. petervanev Says:

    Защо направо не кажеш каква ти е връзката с (твоята ) банката? :)))))

  3. MARFI Says:

    @Сепуко, гледах го още като ми го препоръча, много е силен!

  4. Николай Николов Says:

    Честито лого - явно просперираш щом можеш да си позволиш подобно :)