Twitter лудница

От няколко дена разглеждам и добавям профила си в twitter в различни директории по интереси, като http://justtweetit.com и http://wefollow.com резултатът е че хора със сходни на моите интереси започват да ме следват и така получавам ценна информация без много усилия.

Вчера последователите ми започнаха да нарастват стремглаво, но вечерта (когато за американците е ден) нещата определено излезнаха извън контрол:
Отне ми около половин час да прегледам, изтрия и започна да следвам някои от добавилите ме...

Ползвам hellotxt.com, за да следя какво се случва по различните ми акаунти в социалните мрежи, но вече става все по-трудно и по-трудно... Съвсем скоро трябва да си намеря инструмент, които да канализира този огоромен и постоянно нарастващ поток от информация, за да мога все пак да го ползвам :)

Posted in Етикети: , , |

4 коментара:

  1. man0l Says:

    Ще го пробвам за автоматичните ми акаунти :P

  2. Комитата Says:

    Ужас, дори фавит не може да помогне ;-)

  3. MARFI Says:

    @komitata, в следващия ъпдейт и с напредването на тагването от наша страна, favit ще се справя доста добре с тази задача :)

  4. petervanev Says:

    наистина много абонати и последователи :)
    а управлението на постъпващата информация става все по-трудно май. Аз навремето казах на divedi, че му се чудя как изчита дори и мънинка част от хилядите емисии, които получава и той не можа да ми даде адекватен отговор. Камо ли сега...