You tube на repeat

Едно от нещата, което ме вбесява в youtube е че няма възможност да си пуснеш дадено клипче на repeat.

Често ми се налага, като някоя песен страшно много ми хареса и не ми се занимава да я тегля, да си я слушам през тубата и непрестанно да цъкам на replay, след като свърши.

Статията на wattie за стария офис ми припомни за една много ценна добавка за Мозила, която решава този проблем:

Reload Every > презарежда страницата на зададен от вас период. Извиква се с десен бутон на мишката.

По подразбиране youtube стартира даден видео клип с отварянето/опресняването на страницата. Вие просто трябва да зададете интервала на опресняване (reload/refresh) на страницата, за да съответства с времетраенето на клипчето, което искате да слушате отново и отново. В моя случай зададох опресняване на 3 минути и 25 секунди, за клип с времетраене 3 минути и 23 секунди - имам си 2 секунди fade out ;)

А каква е връзката с предишната работа ли? Доста са връзките, имахме система за почивки, която се опресняваше на 5 минути, да но с тази приставка се опресняваше на 5 секунди и можеше човек да излезе в почивка, веднага щом има възможност, като се налагаше да се помпа refresh непрестанно :) Като започнах да работя на мейли системата ме изхвърляше ако над 5 минути нямах активност, е с тази приставка имах активност непрестанно :)

Enjoy!


Posted in Етикети: , , , |

4 коментара:

  1. iffi Says:

    ето тук е опсано как може да стане това което ти искаш, както и други полезни трикове :)

  2. MARFI Says:

    Искрено благодаря :)

    Доста е полезен, само че:

    "6. Autoplay an embedded video

    Normally when you embed a Youtube video and load the page, the player is loaded and it sits there waiting for you to hit the play button. You can make the video play automatically by adding ‘&autoplay=1′ to the url part of the embed code."

    Се отнася за вкарано в страница видео, аз така си го пускам on you tube site :)

  3. iffi Says:

    аз по-скоро имах предвид т.7
    Loop an embedded video
    Не знам ако добавиш в адрес-бара loop=1 дали няма да стане, нищо че не е embedded

  4. MARFI Says:

    O да бе, не съм копирал това дето имах предвид още ми се спи.

    Да т. 7, обаче някак вместо да добавям в адреса лооп и да се чудя дали ще стане, ми е по лесно да задам repeat every за 1 сек. време ;)

    Пак благодаря за линка, но все пак инфото там си е малко по-geekish, ще го ползвам при ембед в блога ми за Гръцка Музика, иначе ако си слушам директно през тубата, repeat every ми се вижда по-лесното, бързото и щирокодостъпното решение.

    Поздрави :)