Good night Brazil

Днес сутринта, докато пишех за срещата с хората от Мозила в чата на блога (първата кутийка горе в дясно) ми се включи непознат човек, чийто първи думи бяха:

Hello I am from Brazil!

В началото бях много резервиран, какво като е от Бразилия? Да му дам дъвка по повода ли ? Помислих си, че е поредният спамър и бях готов да затворя чата, но той бързо ми обясни че стигнал до блога ми случайно чрез функцията на навигационното табло на blogspot > Следващ блог, която ви прехвърля на абсолютно случаен блог :) < До скоро си мислех, че никой не ползва тази функция, да не говорим, че според дизайна на блога, може изобщо да я забраните. Е, аз не съм я забранил, тя ми е полезна и ми осигурява търсенето в този блог.

И така, blogspot свърза мен, за който беше 08:30 сутринта - забързано време от деня, в който час пакетирам лаптопа и изализам от вкъщи и едно момче от Бразилия, за когото беше 01:30 - един час, в който всичко тече като на забавен кадър, четеш блогове дори и случайни и се готвиш да лягаш:)

Поговорихме си още малко, пожелах му сладки сънища той на мен лека работа и всеки продължи по пътя си.

Приятна работа на всички четящи блога по близките географски ширини! :)



Posted in Етикети: , |

4 коментара:

  1. Bunny Says:

    Найс! :)

  2. Henrique Says:

    Wow...
    I would never ever think of being the trigger for any post in any blog, but now i feel very happy for being it.
    Today i'm here again, and you can consider me a loyal reader, despite the fact that it depends of google translate to make the words of your so rich and different alphabet (of our latin) a little more understandable to me.

    Keep writing those good things, like the mozilla meeting.

    Nice work today, and i'm leaving now. I deserve a little rest in this face of the world.

  3. MARFI Says:

    Hi Henrique, glad you liked the blog so much, this means a lot to me.

    I will be posting more interesting stuff about the Mozilla Con and about the Usability Seminar I am attending today.

  4. wattie Says:

    Henrique - Warm welcome in the Bulgarian blog communities :)