Гръцката музика и Бразилия

Навярно повечето от вас знаят, че слушам доста гръцка музика и даже имам блог посветен на тази ми страст.

Преди време пък в този ми блог писах, за новият ми виртуален приятел от Бразилия, ето каква е и връзката между двете неща...

Днес, слушайки тази песен на Деспина Ванди на repeat...
...получих известие за нов коментар в блога ми за гръцка музика, за които признавам, нямам време вече да отделям нужното време. Ето и самият коментар:

Oi, parabéns pelo excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco sobre o Brasil. Abração

Не разбирам португалски, но мисля че excelente blog означава хубав блог и вече следващото което разбирам е o Brasil - Бразилия :)


Много се възрадвах, този коментар определено ще е достатъчно силен импулс, за да продължа да пълня блога с хубава гръцка музика, не съм писал в него от шести март, което е срамота...

Не знам дали в Бразилия се случва някаква технологична революция или хората са започнали да отделят повече време за Интернет и виртуални познанства, но определено контактите и коментарите от тази далечна страна ми оправят настроението :)


Posted in Етикети: , , |

4 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Здравей, поздравления за прекрасни blog. Бих искал да те поканя да посетиш моя blog и да научиш малко за Бразилия. Прегръдки

    Oi, parabéns pelo excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer um pouco sobre o Brasil. Abração

  2. MARFI Says:

    С удоволствие, а кой е твоя блог :)

    Прегръдки и целувки :)

  3. Анонимен Says:

    Това е превода от португалски.

    И аз те поздравявам за хубавия blog:)

  4. MARFI Says:

    Благодаря за превода, много съм благодарен, чак сега загрях :)