Спря ми тока

От няколко дена работим под пълна пара над новата версия на favit, в момента синхронизираме данните и я пускаме да кърти!

От няколко дена тече и обиколката на Франция, която тази година стартира в Монако, а днес премина през Испания, област Каталуния и финишира в град Барселона, утре се очертава страшно интересен етап в планините на Андора.

Победителят от третия етап Марк Кавендиш от отбора на HTC Columbia, ме вдъхнови да покарам отново и аз:
Извадих бегача от терасата, напомпах гумите на бензиностанцията под нас и тръгнах да въртя кръгчета из квартала.

Разбира се, като всеки ентусиаст който за 3 дена е гледал около шест часа от най-великото състезание на света - Le Tour, включително и отборното бягане по часовник исках и аз да летя като големия Дейвид Милър (David Millar от Garmin Slipstream), но времето, в които въртях неуморно педали за ЦСКА "Димитър Котев" отдавна отмина, а и постоянното седене пред компютъра ми изпива доста от силите.

Както и да е, навремето много обичах да си правя "ластици" - с трамвая например, хванах го и днес и даже имаше малко преднина пред мен. Лошото е че го хванах в тунела на "Люлин" - много прах, много смрад! Буквално ми спря тока! Но го скъсах, ватмана бая даваше зор, зад мен се чуваше адския тътен, но успях да се измъкна от джандема далеч преди него, а до светофара му направих още по-голяма разлика.

Дълбоко съжалих за тази си постъпка в асансьора, хем разтоварих и загрях прилично, спринта в прашния тунел никога не е била добра идея...

Започнаха да ми пулсират ушите и да си усещам сърцетупа в тях, пребледня ми пред очичките. Едва отворих и със сетни сили стигнах до леглото и се проснах безпомощен...

След около 10 минути се съвзех, свалих обувките и се гмурнах във ваната, сега съм нов човек!

То се знае, че утре пак ще карам колело, но този път ще загрея по-добре ;)


Posted in Етикети: , |

4 коментара:

  1. fen Says:

    Предполагам, че днес ще караш с жълтата фланелка:)

  2. MARFI Says:

    Фланелките не са проблем :)

    Имам розова, на националния, жълта на team Miche...

    Важното е power да има :)

  3. fen Says:

    Така е. Аз от 2 години се каня да си купя байк, ама....и все карам на един мой приятел. Последния път качвах до Бистрица. Беше много яко.
    А, ти ме изненада. Не знаех, че си спортувал професионално. Браво

  4. MARFI Says:

    Навремето като живеех до пързалката на Славия карах и кънки и футбол играех... славни времена бяха... но дойдох в Люлин и ми спря тока :)