ReTv 3

Днес за трети път ще бъда гост на Иван Бедров в предаването му по ReTv - "Булевард България".

Най-вероятно ще си говорим за обичайните, злободневни неща - за мачовци, гангстери, социалисти и не до там социалисти.

А в същото време на няколко хиляди километра от нас, спортното събитие на годината Le Tour е в разгара си, отново без българско участие... а толкова бих искал да си говорим за Ивайло Габровски или Радослав Константинов примерно и за първата им етапна победа.

Може би в някой друг живот...
Снимка от вчерашната брилянтна етапна победа на Ники Соренсен от Саксобанк.

Posted in Етикети: |

3 коментара:

  1. fen Says:

    Ще гледаме довечера.
    Колкото до тура, малко ми е трудно да си представя българско участие там. За съжаление за спорта в България се мисли рядко.

  2. wattie Says:

    Не можеш да мислиш за спорт когато се бориш за насъщния.

    Ще дам друг пример - с изкувството. То е елитарно. Защо? Ами представете си един гладен човек да гледа изложба с натюрморти. Биха му потекли лигите, но не и да оцени изкувство.

    Същото е и с Le Tour.

  3. fen Says:

    wattie, не съм много съгласен. Аз съм бивш спортист. Знам, колко ми е било трудно в годините на прехода, но тук става дума за политика. На онези там, въобще не им дреме за спорта, защото от него не могат да откраднат много. Проблемът е много голям, защото занемариха всички бази, децата вече не се насърчават да спортуват. Разликата с преди е направо потресаваща.
    Не знам дали знаеш, но допреди 10-тина години имахме най-добрата закрита зала за лека атлетика на Балканския полуостров. Сега, ако ти покажа на какво прилича, лошо ще ти стане...... Не ми се говори повече, защото съм гневен. Питай някой от старата генерация спортисти, ще чуеш много интересни неща, но да знаеш, че не става дума за пари.