Аз Гласувам.ком в ефир!

Инициативата на Колоян - Аз Гласувам ще бъде популяризината допълнително чрез скромната ми личност и подкрепата на предаването "Здравей България" на Нова Телевизия.

Настройте приемниците си утре към 08:05, за да ме видите как мотивирам хората да гласуват наместо Калоян, който за жалост не може да дойде от Русе (магистралата още не е готова и знаем на кой да благодарим за това)

Калоян има рожден ден утре и това ще бъде и подаръкът ми него :)

Останалите - не разчитатайте на подаръци - гласувайте!




Posted in Етикети: |

4 коментара:

  1. Калоян Says:

    Страхотно!

    И гледай само да намериш видео да пуснеш в блога, че някои от нас няма да можем да станем толкова рано.

  2. MARFI Says:

    Видеото сами ще си го качат тук: http://www.novatv.bg/bg/shows/videos/6 :)

  3. fen Says:

    Гледах го. Като изключим самовлюбения Милен, който си мисли, че светът се върти около него, беше добре.

  4. elenissima Says:

    Мисля, че гласуването трябва да е задължително. НО с опцията да пуснеш бяла, празна бюлетина, ако не можеш да избереш никой от кандидатите/партиите. Така поне ще е ясно, че няма хора, които ги е домързяло да отидат до урните. А като знаеш, че така или иначе ТРЯБВА да дадеш гласа си, ще има повече замисляне, може би.

    Абсолютно съглана съм с Деси Бошнакова. Не можеш да имаш претенции към качеството на управление на държавата, ако не си поел личната си отговорност в целия процес. А личната отговорност на всеки от нас е да помисли добре и да избере онези, които да управляват.

    Това, че плащаме данъци не е достатъчно основание да искаме сметка, ако не сме избрали кой да управлява държата. Защо ли? Защото това е все едно да си хвърлиш парите на вятъра. Това е все едно да кажеш: "Аз плащам данъци, ето, примерен гражданин съм, обаче не ми пука кой ще управлява тези пари и няма да гласувам."

    Ако наистина ни пука за това КОЙ и КАК ще харчи парите от нашите данъци, трябва да гласуваме.

    Доводът, че няма кандидат, който да ни харесва достатъчнои затова няма да гласуваме е... оправдание. И ми се струва безотговорно оправдание. Замислете се - нима винаги сред изборите, които ви се налага да правите в живота си, има такъв, който истински да ви харесва? При мен поне отговорът е: не. Обикновено ми се налага да избирам между няколко варианта, които не ми харесват особено. И аз избирам. И продължавам напред. И правя всичко по силите си следващия път да разполагам с по-добри варианти. Това, което НЕ правя е да мрънкам, че животът ме е пре*бал, наличните варианти не ми харесват и затова ще се престоря на щраус, ще си завра главата в пясъка и ще оставя другите да се оправят.

    И накрая - шансът държавата да работи добре е правопропорционален на количеството граждани, които активно се интересуват от работата на държавата. Непрекъснато. Не само преди избори, ами всеки ден. Знаете как е с кучето и тоягата. Да, и аз искам да живея в държава, в която не ми се налага непрекъснато да протестирам, да внимавам кой откъде краде и да превъзпитавам администрацията. Обаче истината е, че, за да живеем в такава държава, трябва да си я създадем, отгледаме и опазим. А процесът, очевидно е дълъг, труден и неприятен.

    Колко от вас са си търсили правата, в случаи, в които са били нарушени? Колко от вас са протестирали за нещо? Колко от вас са искали, всеки път, от държавата да си върши работата като хората? Да, знам, че повечето читатели на този точно блог ще отговорят спокойно и правилно на тези въпроси. Обаче има и много други. До които тези мисли няма да стигнат и, които, още дълго ще продължат да очакват някой да слезе от някъде, като deus ex machina в древногръцката драма, и да им оправи всички проблеми.