Първоаприлско ли ?

От таз шахматна школа ще излезе следващият Топалов, исторически неизбежно и необратимо е:

Всъщност, не е нито еднотo от горните, не е дори и първоаприлско... тази постройка първоначално е била част от полигона за обучение на децата от близкото 132 СОУ на пътна безопасност.

Там се научих да карам колело, а баща ми ми показваше какво означават най-важните пътни знаци...

Там играех с приятелите си, после направиха школата по шах, после я разтуриха... и направиха - паркинг, сега и паркинг даже няма, само боклуци, тези боклуци най-добре описват отношението ни към:
  • Образованието
  • Пътната безопасност
  • на последно, но не и по важност място - шахмата...
Тъжно...


Posted in Етикети: , , , |

2 коментара:

  1. Pavel Says:

    Накрая да не излезем и роднини :)

    И аз съм учил в 132-ри и мен са ме учили как се пресича и кой знак какъв е точно в тази сграда:)

  2. metal Says:

    ех да беше само там разрухата , наистина е тъжно ...