Най-добрият ПиаР - черният ПиаР

Преди няма и седмица малко нашега пуснах пост, за жилището на мечтите ми където да бъда честен, без особена надежда съм отправил скромен призив за финансова помощ към читалите на блога си, не го приемам като просия, нито възлагам надежди да събера 50 000 евро по този начин, оставих банковата си информация по-скоро за експеримент.

Експериментът тръгна чудесно, едва няколко минути след поста, получих следното известие от ПейПал:

You've Got New Funds!

This email confirms that you have received a payment for $5.00 USD from Georgi Ka??ov (a??o@abv.bg)

Фамилията и и-мейла са скрити за запазване на конфиденциалност.

Публикацията ми обаче породи гнева на един господин с профил в Свежо.нет, които октрито започна да ме нарича просяк и да ми прави черен ПиАр.

Досега, колкото пъти в дадено начинание съм имал агент които ми прави "черен" ПиАр, толкова пъти начинанието е потръгвало страхотно, ако мога да цитирам и едно от гурутата ми в интернет бранша - Лъчезар Ангелов:
Няма по-хубав ПиаР от "черния" - при това е безплатен!

Потвърждение на думите му е съвместната ни инициатива против анонимността в интернет, тя нямаше да е и наполовина толкова популярна, без купчината статии против нея които всъщност работеха в наш интерес, без да си мръднем пръста дори.

Така се случи и днес след като приятели поискаха потвърждение на нападките на въпросния господин.

Ситуацията е много забавна и Метафраси дори ми предложи да си направя тениска увековечаваща полемиката :)

Метафраси в крайна сметка загуби "облога" с въпросния индивид и всъщност повдигнатия от него въпрос я мотиивира за превода по сметката за кемпъра на стойност 20 лева :)

Верижната реакция не спира дотук, Боби на свой ред спази обещанието си и сметката ми бе захранена с 20 евро, според условиятa на облога и силата на изреченото от нея:
Аз ше му сложа 20 Е, ама само ако разплава конфликта :) хахахах
Е както се очаква, разпалвам конфликта :)

С тази публикация не искам да изразя благодарност единствено към г-н Мънков, който с действията и нападките си единствено ме мотивира и ме кара да се смея, но той ми прави и чудесна услуга, популяризирайки мечтата ми.

Благодаря искрено на всички, които откликнаха на призива ми - Благодаря Георги, Благодаря Мария, Благодаря Боби, като паркирам кемпера на Витоша планина ще пием до зори в лукс, обещавам! Наздраве!


Posted in Етикети: , |

1 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Както казва една приятелка, лоша реклама няма. Лошата реклама е добра реклама, а прасенце МОЖЕ, докато е малко :-)