Дом за мен

В живота на всеки човек идва момент в които трябва да се сдобие със собствено жилище. Предвид цените на недвижитеми имоти в страната и авантюристичния ми дух, реших да се сдобия с движим имот.

Твърдo съм решил да си взема модерен дом на четири колела, но не каравана, ами кемпер, за да мога да го карам с любителската си книжка и да не мъча колата с дърпане. Спрял съм се на модела: Rimor Sailer 669 Suite предлаган от фирма Булавто.

Ето и снимки на бъдещето ми жилище:

Отпред с емблемата на Фиат, подсказващ с какъв двигател се задвижва къщата:
Разположението отвътре:
Слайдщоу отвътре:








Кемперът разполага със хладилник, душ кабина, химическа тоалетна, 3 котлона, климатик и много, много други неща...

Както се досещате цената на мечтата ми все още не ми е по силите, затова се обръщам с молба към всеки, който чувства че може да отдели няколко левчета, за да мога да имам една сбъдната мечта повече да се възползва от линка към пейпал по-долу:

Дарение през ПейПал на стойност 5 долара

Дарение през ПейПал на стойност 4 долара

Дарение през ПейПал на стойност 3 долара

Дарение през ПейПал на стойност 2 долара

или от информацията за банков превод:

Първа Инвенстиционна Банка:

IBAN: BG71FINV915010BGN0AUM6

В полза на: Мартин Руменов Линков

Не съм толкова наивен, за да вярвам, че ще събера парите за кемпера през интернет :) Но всяка помощ от приятелите на блога ще е високо оценена и всички ще си правим парти до зори в къщата ми на колела щом се сдобия с нея, а най-хубавото е че като се напия в някоя кръчма, просто ще излезна и ще се просна в паркирания до нея кемпер :)


Posted in Етикети: |

11 коментара:

  1. Polly Says:

    Марф ти нямаше ли апартамент?

  2. MARFI Says:

    Tой е на родителите ми...

  3. Анонимен Says:

    Вяено е, че имотите поскъпнаха доста, А би ли ми казал каква е цената на тая машина. Много е яка!

  4. MARFI Says:

    50 000 евро поне. Много са скъпи.

  5. spirit-of-tin Says:

    Е, че за толкоз пари ще си купиш едно малко жилище в София. Аз така като се остуденчих се сдобих с едно ателие близо до Княжево и си е много яко - хем насред гората, хем спокоен квартал, хем самостоятелност. Гадното е, че СУ ми е на час и нещо... Само дето за две години цената и на такива жилища се удвои - още малко им остава да надхвърлят по стойност кемпера.

  6. MARFI Says:

    Да за тези пари ще си взема малко жилище, което няма да мога да местя. А и ще плащам на топлофикация, че ми минават тръби през апартамента! Хубавото на кемпера е че е мобилен всеки лукс и прищявка са скъпи :)

  7. Unknown Says:

    После ще искаш и пари за ремонт :-D

  8. MARFI Says:

    Едва ли, но виж за смяна на масло :)

  9. Алекс Says:

    Идеята е добра, лошото е че сега е голяма криза

  10. Анонимен Says:

    i 6te jivee6 za postoqnno v kamion !!??! 4ove4e opravi se :(

  11. MARFI Says:

    Аз съм си ок :)