Абсолютните намаления

От утре в Гърция започват летните намаления, цяла седмица магазините в Солун се подготвяха подобаващо да ги посрещнат. Впечатление правеха големите, но все още замаскирани рекламни позиви обявяващи до 70% намеление на стоките в магазина:

В Гърция може да правиш намаление само по време на обявеното от закона време или ако затваряш магазина или излизаш в пенсия, всички останали реклами за намеления се наказват съгласно закона за защита на конкуренцията.

Солун е само на 300 километра от София, в момента е почти празен поради липса на студенти и високите температури изгонили гърците по ръкавите на Халкидики, така че братя бугари дерзайте, сезонът на дините и намаленията дойде:

Absolut Shopping Experience - Thessaloniki:


5 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Мда...аз бях миналия ден и техните равила за отваряне,затваряне на магазини и кафенете просто ме озадачават...(или по скоро спазването на правилата)...И карат невероятно правилно...без тия типични за нас типажи,с характерните реплики като:
    "Аз съм най-големия и мога да карам в насрещното движение,другите да му мислят"..."Е как бе...250 км/ч не са чак толкова много,няма никой да пострада,аз само се кефя..."

    ПС:Ще се боря за тениската :)

  2. MARFI Says:

    В Гърция със закон регулират дори работното време на супермаркетите и затова има толкова малко денонощни магазини. Бензиностанции работещи събота и неделя също не се срещат много. Харесва ми че Гърците рабтоят малко, а взимат достатъчно, а за капак имат подарък за Коледа, за Великден и какво ли още не и като не им изнася правят стачка :)

  3. Анонимен Says:

    Daaaa....те много ме умориха там с тия супермаркети...и аз търсех и хем беше събота към 5-6 и положението беше много сложно...

  4. Polly Says:

    Абе мани ти за супермаркетите... тука в Англия е ужас weekend-a, затварят по 4-5 часа. Аз като стана в 12, докато се навия да отида и те затворили. Денонощните са отвратителни... две каси работят, сто човека се наредили с по 1-2 неща, пред тях има едно голямо семейство от "арабски произход" (да не кажа друго) с 3 колички пълни с храна, която плащат с купони! В същото време зареждат целия супермаркет.
    Във Финландия пък в събота отварят рано и затварят в 4, а в неделя отварят на обяд и затварят в 10... много време ми отне да свикна :)

  5. Анонимен Says:

    Здрасти, хареса ми заглавието на твоята публикация. Тъй като ме интересуват есенно-зимните намаления и разпродажби в Тесалоникито, дали някой може да напише конкретни дати, забелязах че били със закон и също актуално работно време. Смятам, че магазните им са много по-хубави и заредени със сносна стока от нашите с издути цени,за да плащаме наема и заплатата на нелюбезните продавачки. Благодаря !!!