Rent a Car ala BG

Солун е хубав град, лошото е че хубавите Солунски плажове са далеч, далеч от Солун. След като останахме в града без кола, със сестра ми решихме да си наемем мотор. Хубавoто на гръцкия бизнес е че е концентриран, има си улица на герданите, улица на гривните и съответно улица на агенциите за коли и мотори под наем и накрая на тази улица бензиностанция в жилищна кооперация, за да заредиш преди да потеглиш на откривателско пътешествие.

Влезнахме в офиса на фирма "Македония рент а кар", (ако сте в северна Гърция, повечето неща ще са свързани с Македония, примерно истинска македонска баница и тн, тъй като Солун е център на област Македония). Влизаме вътре и ни посреща една много хубава гъркиня, с много хубави гърди, много мила, с много хубави гърди и черни очи и коси, с много хубави гърди :)

Реших да наемем 150 кубиков скутер и аха да ми подаде ключовете се сети да ме пита за категория М, която видя в книжката ми. В Гърция имали само А и А1, съответно, е и ние ги имаме тия, но си имаме и М. Най-нагло и казвам, че М е за Мотор, баш за Мотор, за голям Мотор, за мотор демек, така и приказвам, но тя не е много сигурна и реши да се обади в консулството ни, оттам даваше заето, та не успя да ме разкрие, но аз пък като видях, че работата отива на закучване и още подваластен на хубавите и гърди, реших да си зема кола в крайна сметка, пък и колата излизаше съвсем малко по-скъпо от мотора. Лошото е че на ден ти дават 100 километра да караш, а останалите над 100 ги плащаш по 20 евроцента после, или предварително по 10 евроцента. Аз зех колата за 2 дена, и си купих още 100 километра за по 10 цента всеки, обаче тия 300 километра за никъде не стигат, особено ако си горд българин, дето рядко пита за пътя и се губи често като мен :) Така се сдобихме с Деу Матиз за два дни, срещу 70 евро наем и 100 километра отгоре за 10 евро, общо 80 евро.

След като още първия ден врътнахме 150 километра, поради едно загубване и липса на начин да се върнем отново на магистралата, реших да върна километража на колата назад.

Разглобих таблото, трябва да отбележа, че Деу Матиз е много проста кола и на някоя по-луксозна, може би нямаше да се справя и трябваше да плащам после луди километри. Извадих до някъде таблото с уредите и къде що имаше кабел дето можех да стигна го издърпах и така след около 20 минути и един бърз тест колата вече не отчиташе километри, спокоен се върнах обратно на плажа, върнах и отвертката на хората от плажния бар и доволен си пиех фрапето, знаейки че може да си карам колкото си искам и ще плащам само за бензин.

Лошото беше, че в Солун, живеех точно над офиса на фирмата, чиято кола прецаках :) Една кърпа върху разбитото табло реши проблема :)
В Събота вечерта си купих две отвертки и докатo сестра ми се припичаше на плажа, оправих километража, за да може докато се връщаме от Халкидики, да направя около 100 километра, които събрани заедно със 150-те от предния ден да се доближат до 250-260, за да не запододозрят нещо от фирмата за коли под наем. Лошото бе, че забравих отвертките в жабката на колата и при връщането и, мацката с хубавите гърди бая се зачуди какво правят там, но успях да се измъкна казвайки и че ми трябвали за някакви къщни задачи.
Ако някога Ви се наложи да вземете кола пад наем в Солун от "Македония рент а кар" изберете си Матиза, поне няма да плащате за допълнителни километри, ако направите гореописаната процедура.


30 коментара:

  1. man0l Says:

    Уникален. Сега можеш да постнеш в другия си блог - как не се: заличават изминати километри :)

  2. MARFI Says:

    Мислех и аз да го опиша там, ама те точно така си се връщат, не връщат де, ами просто не се отчитат :)

  3. Анонимен Says:

    Евала! Уникален! Не знам как да окачествя "хитрината ти", но за всеки случай разнасяш хубавата българска слава по света.

    Кажи поне колко спести - 20-30 лв? А колко изхарчи?

  4. MARFI Says:

    Тази слава не я разнасям никъде, щото поради уникалността ми, не си личи, че колата е минала 500 километра без работещ километраж. Споделям това си действие, за да може повече българи да си позволят коли под наем, ако им се наложи, спестих около 30-40 евро, не са много пък се равняват само на малко дързост и умение, мисля да се почерпя с тях след малко.

    А българската слава я носеше един бачкатор, каращ по средата на пътя корсата си с дюшек за покрива и едно ауди 100 с благоевградска регистрация теглено на тъмно с мека връзка от едно новичко пежо, това се набива повече на очи, не мислиш ли?

  5. Красимир Крумов Says:

    Разбиващо. Поклон пред изобретателността!
    Хаха

  6. Анонимен Says:

    Евала пич!
    В Люлин сигурно минаваш за голем тарикат с това дело а?
    На твое място не бих се срамувал от тази постъпка.

  7. Анонимен Says:

    Цигания до шия! Дребен балкански тарикатлък. Еманация на бай-ганьовщината.

  8. Анонимен Says:

    Благодарение на уникално тъпият ти подход си пре...л всички други българи, дето ще се пробват да вземат кола под наем от тази, а и от други агенции - щото те, умнико, си споделят информация за клиентите. Това че си ни и посрамил също не ти го пиша. Спестовник!

  9. Unknown Says:

    Браво, не е важно колко си спестил, важното е да си тарикат, да прецакаш, да надхитриш някого и после да се тупаш в гърдите като типичн Бай Ганю.

  10. Polly Says:

    ха ха ха Марф друг като теб няма... слава Богу :)

  11. MARFI Says:

    В Люлин съм най-вървежният пич и най-големият тарикат с тенсика на хЕнерджи от илиЕнци за 5 лева килото и бмв тройка, просто съм ненадминат :)

    Не знам дали си направихте труда да прочетете внимателно, но никой не е разбрал, че съм махал и слагал километража, като не Ви харесва, не го правете, не че някога ще се осмелите да си вземете кола под наем де, щом дори името не се осмелявате да си оставите в коментарите, но както и да е.

    Ще си позволя да Ви информирам, че има агенции които нямат центове за амортизация и километри, а просто имат по високи дневни такси, може да си вземете кола от тях.

    Айде чакам да споделите вашите преживявания вместо само да ме хулите ;)

  12. Анонимен Says:

    То хубаво си сложил снимки, ама на мацката със хубавите гърди трябваше да сложиш:)

  13. MARFI Says:

    Maцката с хубавите гърди следващия път, че сега бях малко притеснен като връщах колата, нали ме разбираш :)

  14. Анонимен Says:

    a dali ne be6e po lesno da pogledne6 dali matiz-a ne e sas elektronen kilometraj i prosto da izdarpa6 buksata ot dvigatelq- as taka pravih sas slujebnata si kola Citroen Berlingo :)))

  15. MARFI Says:

    И аз го мислех това, ама не е на електронен, на някакво жило беше, като на мотор се едно, Матиза е много спартанска кола.

  16. Анонимен Says:

    Голяма тъпотия!!! Сигурно това не ти е единствения подвиг в Гръчко. Представям си те как ръфаш сандвичите, направени от преди 5 дена в БГ, ама после голям гъзар - "къде беше на почивка?" - "в Солун". Аз ако съм на тебе - от срам ще си закрия блога!

  17. MARFI Says:

    Бате аз съм вървежно люлинско дупе, срам такива работи ние не изпитваме на запад :)

  18. Анонимен Says:

    Споко,пич,мен пък ме радваш :) Всички правят типично балкански магарии,ама никой няма смелостта да си признае...Така че...аз това го намирам за похвално ....да не те грее за тия "много цивилизованите" :)

  19. MARFI Says:

    Ивета, благодаря за коментара :) Аз съм си спокоен по принцип, хич не ме и ебе :) Ама никак даже.

    То като се чете трябва и да се разбира, ти си един от малкото хора, дето го е сторил, благодаря за което :)

    Кафета пиеш ли, може да те почерпя едно, две... до зори :)

  20. omikron Says:

    Много свежа история !
    П.С. Марто, като тръгна да си продавам колата, ще те викна да направиме 1-2 подобрения ;)

  21. Анонимен Says:

    Горкото момче, няма парички да си плати ама иска да кара... Май както повечето във форума на перките...

  22. MARFI Says:

    Ще спра да публикувам коментари от анонимни разбирачи, да ме ожали човек нали :(

  23. Анонимен Says:

    Piq est :) ....ama ako e do zori 6te iskam pove4e ot edno kafe :)~~

    PS-Mda za anonimnite...opredeleno trqbvba da se spre taq praktika,daje spored men imenata i familiite trqbva da se izpisvat...ama 6te ima golqma obyrkvaciq s 4esto sre6tanite kato Ivan Petrov...Geogri Ivanov i t.n.. :) (vsqka prilika s deistvitelna lica i sybitiq e syvsem slu4aina i nqma za cel da uronva prestija im) ...Mda,az te ostavqm,4e mnogo se razprikazvah :)

  24. Орлин Says:

    Пич! Умен си, но ти липсва благородство. Разбирам те и не те съдя, но продължавам да те смятам за плебей.

  25. Анонимен Says:

    абе не знам, изкефих се на изобретателността ти , нека си бай Ганьо , докато положението тука е такова и ние ше сме такива !

  26. MARFI Says:

    @Орлин, това да си плебей и да го осъзнаваш няма нищо лошо. Между другото исках да и споделя на мацката, и да и предложа срещу 100 евро на кола и 50 на мотор да и сложа едни пломби от левче, дето ги имаме в България на водомерите, да няма злоупотреби, но сестра ми ме разубеди пък и момичето много следваше процедурите, опасявах се да не викне полиция :)

    @Ивета, добре повече от едно кафе ще пием, можеш да ми пуснеш едно мейлче да се разберем :)

  27. Nikos MD Says:

    i vse pak kade sa cicite re malaka??? :PPPPPP

  28. MARFI Says:

    Търпение ше има и цици :)

  29. Анонимен Says:

    Много сме благородни, но сме сиромаси. Какво стана с цицорестите снимки?Давай смело.

  30. Nikos MD Says:

    а бе да се изкажа по темата имаше много по лесен начин да му спреш километража на тоя матиз даже и на лацети и т.н. един приятел работеше на шевелас вносителят на шевролет в гърция и постоянно взимахме тест драйв за разходки...на матиз има едно реле на лацети махаш един датчик от дифа и после преди да го свържеш обратно махаш клемите на акумулатора или нещо подобно...в тарикатщини люлин има бая хляб да яде..питай бай ти нико какви още неща знае
    ама майка му дееба пост без цици не е пост