Спам от Кадиев

Току-що получих СПАМ от предизборния щаб на гусин Кадиев, който ме накара да се треса от смях. Зачитам:

Уважаеми г-н Линков,

Вашите политически възгледи са известни, както и моите.

Хубаво са ми пратили спам, ама да бяха прочели какви са ми възгледите (да си бяха написали домашното) към партията кърмилница първо, припомням само няколко "любезни" публикации:
Господин Кадиев ме оценява (малко клиширано) като:

Същевременно вие сте от стойностните блогъри в България, а така наречената гражданска журналистика е феномен, който надявам се ще придобива все повече сила у нас.

Само да припомня, че партията столетница внесе 5 опита за промени в ЗЕС, за да може да стимулира развитието на така наречената гражданска журналистика :) Чети повече в:
Реваншът Миков и Тоталитарни мерки, контрол и СПАМ!

Господим Кадиев учтиво ме кани на среща:

Ще се радвам ако приемете поканата ми да се запознаем – днес в 18:30 вие и други блогъри сте добре дошли в кафе
Casa Verde на ул. Позитано 9 (входа е откъм големия паркинг) < няма да коментирам правописа на входА.

Зная, че поканата идва може би късно, но въпреки това се надявам да присъствате. Събитието е неформално и без никакви условности.

Ще се радвам и ако поканите и други блогъри, които вие познавате и уважавате.

И сега въпросът... Should I stay or should I go, if I go there would be trouble, If I stay it will be double!

Да си кажа честно, малко ме е страх да не ми сложат подслушвателни средства по лаптопа или да ми хакнат паролите за пощите или пък да ме ступат за лепенката "БСП вреди сериозно на вас и на другите около вас", която краси лаптома ми.

В крайна сметка аз на Орешарски не помогнах, на Кадиев ли ще помагам :)

Вярно е че БСП разчита на мен, но някак си не им вярвам

Приятели, не забравяйте да гласувате в неделя, че да не осъмнем с Фъстъкова или Кадиев в понеделник, щото после гласуване, нема кайене.
хостинг и домейни

Posted in Етикети: |

3 коментара:

  1. frog and roll Says:

    Божкеее, Мартиии... Да се смее ил човек, да плаче ли... :(

    Да знаеш, понеже Кадиев (прочее, авторчето на крилата мулташка фраза за гущера, дето трябвало да си скъса опашката) те е набелязало за подкрепа, понеже го даваше опозиция на Станишев. Така де, нали и то самото ужким е такова.

    И как така не помогна на Орешарски? А?! Аз му помогнах, като му пратих по мейла много здраве и клипчето му с учителската седенка - да му опресня мислата, да не забрави като колко уважава зависещите от него хора. :Р А на предизборна среща в Айтос куп учителки отишли при него с плетки и ръкоделия - на тлака, хахах.

  2. fen Says:

    Ей, човека писмо ти написал и ти пак не щеш. Ша гу убидиш и ша вземи да стани кмет:)

  3. frog and roll Says:

    Да бил само Кадиев, с мед да го намажеш.
    Видях имената и партийните им принадлежности в бюлетината ви. Гнъс, гнъс... :(

    http://politteror.blogspot.com/2009/11/blog-post_14.html

    "№ 1 Мая Грозданова от "Социалистически младежки съюз"
    № 2 - Христо Атанасов от партия "Либертас България"
    № 3 - Илия Божинов от партия "Българската левица"
    № 4 - Георги Кадиев от Коалиция за България
    № 5 - Йорданка Фандъкова от ГЕРБ
    № 6 - Валентин Симов от коалиция "Зелените"
    № 7 - Иван Антикаджиев от "Съюза на свободните демократи"
    № 9 - Антон Генов от "Българска демократическа общност"
    № 10 - Емил Антонов от Българската национално-радикална партия
    № 11 - Павел Попов от РЗС
    № 12 - Татяна Папазова от Българската работническа партия /комунисти/
    № 13 - Кристиян Кръстев от партия "Български бизнес блок"
    № 14 - Сийка Найденова от "Българската работническо-социалистическа партия"
    № 15 - Виктория Данева от БКП
    № 16 - Венцислав Кърпачев от Българската работническо-селска партия
    № 18 - Сава Гърбузанов от Обединената партия на пенсионерите в България
    № 19 - независимия кандидат Георги Жеков
    № 20 - независимия кандидат Теодор Дечев
    А някои твърдят, че КОМУНИЗМА си е отишъл! Това гавра с обществото ни ли е? Що ли? От 20 кандидата 12 ТОП комунисти! МАЙ НЯМА ДА ГЛАСУВАМ ВЪОБЩЕ."

    От друга страна пък, това разпиляване на комунягите може да е за добро.