След срещата с Кадиев

Малко преди да тръгна за срещата с господин Кадиев, получих следното писмо в отговор на предната публикация, на която признавам лепнах ядосано заглавието "Спам от Кадиев":

"Уважаеми г-н Линков,

Съжалаваме, че сте избрали не само да не приемете поканата за среща и диалог, но и да се подиграете с доброто желание и откритост на г-н Кадиев. Персонална покана по e-mail бе отправена към 8 блогъра, вие бяхте един от тях въпреки явните си политически симпатии към друга партия. Това бе направено именно защото г-н Кадиев желаеше да се запознае и чуе мнението, въпросите и позицията и на вас, защото вие сте гражданин на София, а не просто "син", както г-н Кадиев не е просто "червен".


Желаем ви приятна вечер и почивни дни.


С благодарности,

Щаб на Георги Кадиев
"

Е писмото не ме отказа и отидох на срещата, която се състоя благодарение на отказа на г-жа Фандъкова да участва в дебат с г-н Кадиев в "Панорама" на БНТ - доста глупава постъпка г-жо Фандъкова, честно! Все пак не толкова глупава като лъжата Ви, че няма да лепите плакати в София, а то какво се оказа - само ваши плакати по стълбовете.

На срещата беше още един от "избраните" - Илия Марков. Трябва да призная, че господин Кадиев се оказа приятен човек и изслуша въпросите ми (както и тези на Делян, които ми изпрати по пощата) отговори на повечето, а за останалите имаше доблестта да си признае, че не напълно сигурен.

Останах обаче с впечатлението, че г-н Кадиев не изгаря от желание да става кмет на столицата (по-скоро да участва в една предрешена битка). Стори ми се и малко като суперменът който трябва да извади БСП от блатото - но царската корона е тежка и сигурно затова, а и заради края на кампанията изглеждаше много уморен.

Г-н Кадиев ми разказа за едно интересно постановление на СО, според което тежките строителни камиони заплащали такса от 300 лв. на ден, за преминават през центъра на града в работните часове. За двата месеца, в което постановлението действало (януари - февруари) Столична Община събрала близо 300 000 лева. После дошла кризата и строителните предприемачи писнали на... (по думите на г-н Кадиев - съветниците на ГЕРБ и мярката отпаднала).

На въпросът ми какво би ме накарало да гласувам за него, г-н Кадиев изтъкна, че в програмата му са заложени 50 километра велоалеи в столицата (от истинските подчерта, не от ония с криволичещата боя) и че ще се бори срещу разбиването на новоремонтираната и тържествено открита от Бат Бойко велоалея от "Руски Паметник" до "Княжево" и превръщането и в още 2 платна към бул. "Цар Борис ΙΙΙ".

Явно от щаба му все пак са се подготвили - как да кажа, уцели болно място :)

Другите му две цели също ми харесаха - НЕ на зареждането на магазини в работно време и НЕ на чистенето на боклука през деня.

След разговора ни все повече се убеждавам, че в град като София не е важно кой е кмет, а кой е главен архитект. Само да ми падне Диков жив ще го одера! Благодарение на мъдрите му решения на източния, западния и южния вход на София ни посрещат смрадвили цигански гета!

Съжалявам само, че идеята ми за прозрачни и отворени за всички граждани събрания на СОС - Столичен Общински Съвет и намаляване мандата на главния архитект до 1 (една) година (и то само ако няма провинения) ми дойдоха чак като се прибрах.

За финал държа да поздравя хората от щаба на г-н Кадиев че успяха да спрат баце Бойко от гостуване в Сеизмограф в деня за размисъл - така де, то бива ракета носител, ама чак пък толкова...

хостинг и домейни

Posted in Етикети: |

8 коментара:

  1. Ruslan Trad Says:

    Прекрасен пост, който ми дава много изводи.Благодаря!

  2. legrandelf Says:

    Ахаааа, тъкмо написах, че бих желал да прочета подробно, кое точно те е накарало да си промениш мнението към Кадиев и... воала! :))

    Найс!

    Значи само БСП лепенката на челото му те спира, за да му гласуваш доверие, а? :)

  3. VladoMS Says:

    Между другото пичовете са решили, че и аз съм изявен виден блогЪр :D

  4. MARFI Says:

    @Елфе, за тези избори говорим - кадиев в общински съветник и имаше ясна програма, а не като Фандъкова - никаква :)

    Освен това СДС нямаха кандидат, а подкрепиха Данчето - FAIL!

    Останалите, са ми неизвестни и потенциолно (даже съвсем реално опасни)

    @Method-X - изявен си, как да не си изявен.

    С твоето признание вече знаем кои са били четирима от осмината... чакаме още четирима да си кажат :)

  5. VladoMS Says:

    Аз драснах малко random мисли в блога :) http://method-x.net/2009/11/izyaven-blogar/

  6. frog and roll Says:

    Сърди се-не сърди се Г. Кадиев, партийната му принадлежност не ме предразполага към лични симпатии и съчувствие. Дори напротив. Когато се разкае публично за 65 годишната история на партията си и на държавата, тогава може да се говори за каквото и да е друго. Частичното разграничаване от последните 4 г. не е достатъчно, за да видя в него отделна личност. Плюс това кандидатурата му не беше даже и проформа безпартийна. Комунист ли, социалист ли, вътрешен опозиционер ли, все е тая - знае се кой стои зад него.

  7. fen Says:

    Като Г-8 сте:)

  8. wattie Says:

    Марфи - "главен архитект за една година" ще е още по-унищожително и от сегашното положение. Напротив - аз съм за да си доведем независима чуждестранна архитектурна комисия за неопределено време.