Забавните twitter листове

От twitter са пуснали нов widget, който показва tweet-ове от избран списък (twitter list).

Щом видях инструмента, моментално съзрях и страхотния му потенциал - избрах списъка "Политическа Сатира" на @kirichkov (да е жив и здрав човекът) благодарение на който в дясната лента на блога ми неспирно ще се ръсят бисерите на народните любимци - предцедателшата Цецка, баце ни Бойко, упоритото и харазматично Яне и героите от ДАНС.

Не знам кой поддържа фалшивите им twitter профили, но съм му много благодарен! Внасят неповторима атмосфера в офиса и разведряват дори най-мрачния ден. To работата съвсем не е до смях, ама и да плачеш се тая... сами си ги насадихме...

Следете и вие кратките им съобщения, определено си заслужават:

Цецка: Иренка Кръстева ми предложи да купи и "Държавен вестник". Видяла думата "вестник" и не могла да се сдържи."

Posted in Етикети: , , , , |

6 коментара:

  1. Фигурин Says:

    Много е готино, смях се с глас, особено на това, дето Тсетска съжалява, че не може да играе футбол! И аз бих си го наслагал по сайта, ако знаех как!

  2. MARFI Says:

    Драсни ми един мейл да ти пратя код и инструкции.

  3. Блог на Павел Николов, астрофилолог Says:

    Марфи, хайде и на меня, моля! На pavelnik55@gmail.com. Благодаря предварително.

  4. MARFI Says:

    Готови сте, само ме уведомете като сте сложили джаджата да се порадвам :)

  5. Шемет Says:

    Марто, ще споделиш ли и на мен тайната на джаджата? vlood . vassilev at gmail

    Благодарен предварително :)

  6. Day Says:

    Време беше да влезе в Свежо :) Позабавлявах се отлично!