Lesson Learned

Джони искал да изчука едно момиче в неговия офис... Но тя си имала приятел... Един ден Джони не издържал, отишъл при нея и предложил:

Ще ти дам 1000 долара ако ме оставиш да те изчукам. Но момичето го отрязало:

- НЯМА НАЧИН!

Джони казал:

- Ще бъда бърз, ще хвърля парите на пода, ти ще се наведеш, а аз ще съм свършил преди да се изправиш.

Тя помислила за момент и казала, че трябва да се посъветва с приятеля си...
Позвънила на гаджето и му разказала за случая.

Момчето и отговорило:
- Искай му 2000 долара, прибери парите много бързо, той даже няма да успее да си свали гащите!

Момичето се съгласило и приело предложението. Приятелят и я чакал половин час да се обади. Най-накрая, след 45 минути чакане той и позвънил и я попитал какво е станало.

Тя му отговорила:
- Копелето хвърли монети!!!

Бизнес поука: Винаги обмисляйте всички аспекти на бизнес предложенията преди да се съгласите и да ви го начукат.

хостинг и домейни

Posted in Етикети: |

2 коментара:

  1. Блог на Павел Николов, астрофилолог Says:

    Благодаря, разсмя ме от сърце! Нали не съм бизнесмен, видях всичко откъм комичната му страна.

  2. MARFI Says:

    То и аз не съм бизнесмен, именно затова стигнах до тоя хал :)