Local Trends on twitter (+ анкета)

Рядко се отдавам на twitter манията или ползвам twitter през уеб интерфейса (особено откакто го интегрирагме в favit), но днес в един от акаунтите ми видях приятна на пръв поглед изненада - функцията Local Trends.

Kъм момента е достъпна за около 1% от потребителите, като очакванията са до края на седмицата постепенно да достигне до всички. За жалост, както можеше да се очаква България не фигурира в тази нова twitter функция, за сметка на редица американски градове обаче:

Разбира се, дори някога да бъдем включени в Local Trends, то със сигурност ще фигурираме само като България или най-много и София.

Понастоящем функцията ми е тотално ненужна, тъй като ни най малко не ме интересува какво се случва в Алабама или Хюстън :)

Надявам се от twitter да включат и Local Trends към API-то си, както и повече хора да започнат да ползват GeoTagging за да може да има данни по места (към момента едва 1% от tweet-oвете са geotagged)

Което ме подтиква да Ви попитам... Ползвате ли GeoTagging и ако да, защо? Знаете ли какво е :)

Posted in Етикети: , , |

2 коментара:

  1. Василена Вълчанова Says:

    В момента не ползвам, защото (колкото и да не ми се иска) не прескачам наникъде по света и у нас и мисля, че посочения location ми е достатъчен.

  2. MARFI Says:

    Дори така да е, със сигурност обаче tweet-ваш от вкъщи и от офиса, понякога от метрото, от някой wirelles и тн, така че си става доста шарено :)