Бип: Туитърът на Дневник

Последният петък от месеца започна интересно.
От любимия вестник са пуснали нещо като twitter, може да го видите и изпробвате на Dnevnik.bg/live, дори може да насочите своя twitter timeline към него.

Все още не съм открил как се "следват" хора и дали изобщо е възможно, привидно може да отговаряте на съобщения на други потребители, но тъй като съобщенията нямат свой собствен уникален адрес, не е ясно на какво точно сте отговорили, отделно Dnevnik live, изобщо не е real-time и се налага досаден ръчен refresh.

На главната страница се показват последните ваши "бипове", тези от репортерите на "Дневник", а в третата колона - съобщенията на всички потребители, като се опасявам,че при липса на модерация ще превърне третата колона в "спамилка":
Ако оставим тези детайли настрана, идеята за място където читателите да могат да общуват с журналистите и редакторите на вестника почти в реално време много ми допада, ако услугата се развие и не си остане просто една реклама на HTC бих я ползвал, докато чета вестника или искам да кажа нещо на автора на дадена статия.

Профилът ми в dnevnik live e marfi и това, което ми харесва е че менюто с информация за мен е доста по-богато от обикновено срещаните:

Повече за "Бип" от самите Дневник

Вашите впечатления от услугата - в коментарите:

Posted in Етикети: , |

0 коментара: