Лицемерието на КАТ

От КАТ ни глобяват, когато караме без запалени фарове през зимния сезон, оправдания не приемат, днес карах след и пред една патрулка, по цялата дължина на булевард "Шипченски проход", полицаят зад волана не сметна за нужно да дава пример на останалите водачи и караше с изгасени фарове, но за сметка на това с респектираща и работеща синя лапма...
После като пристигнах в гнездото на осите - централата на КАТ в София, не можах да паркирам, защото те не бяха сметнали за нужно да вдигнат с паяк, паркиран от години на и без това тесния тротоар варбург - паметник на социализма.

Не го махат, защото един от нотариусите дето киснат пред КАТ го ползва да си държи вътре разни неща, плаща им и не му вдигат колата. Та ето какъв пример дава КАТ на гражданите:
Плати ни да ти е мирна главата.

Posted in Етикети: , , , |

9 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Какво да се прави те са силата и както се казва в тях и хляба и ножа. И на мен се е случвало да забавя фаровете. Нищо не ти пречеше да му свирнеш и да го подсетиш :)

  2. Анонимен Says:

    И на мен се е случвало. трябваше да им свирнеш и да ги подсетиш :). иначе и аз съм виждал доста нередности в органите на реда :)

  3. MARFI Says:

    Аз винаги, ама винаги се заговарям докато ми пишат акт и един ми каза, че с патрулката, самият той има 3 катастрофи и 3 акта съответно, щото според версията му разни с голфове били надули музиката и не го чували, че се задава в преследване на крадците.

  4. Анонимен Says:

    Ха ... постоянно виждам катаджии които карат без фарове или нарушават собствените си закони, НО кат са силата.
    Иначе онзи ден трябваше да се наредя в 7 сутринта на опашката пред КАТ за да си платя акта. За сведение отварят в 8. 2 мин след мен имаше още 50 човека. За мен беше отреден 51ви номер, а докато чаках вече се даваха номера над 150.
    Най-веселото е, че си имаме и столчета и яка плазма на която си гледаме като на кино катастрофи ;)
    Добре, че ми извадиха всички глоби от 2005та година насам ...

  5. MARFI Says:

    FIPO снимай ги тия мизерници и ги предложим за акт :)

    Отиваш в КАТ къде 16:30 16:45 нема народ.

    Ако имаш ГОЛЕМИ проблеми, ми дрънкаш един телефон, ще те насоча как се изглаждат, намаляват наказания, а някой актове, хоп изчезват магически (парически де).

    Плазмата е култ, вчера 3 момчета бяха мега впечатлени от разните усукани коли.

  6. Анонимен Says:

    Линкс, отдавна вече е ясно, че в тази пародия на държава, където живеем, законите се създават не за да се спазват, а за да се заобикалят по всички възможни начини. В това отношение полицаите просто си "вършат" работата като истински професионалисти.Жалко, но факт!
    JohnD(ts)

    P.S. Продължавай да пишеш хубави статии,че да има за какво да гласувам,понеже на безсмислени политически избори не ходя!

  7. Анонимен Says:

    ko da gi gledas tia ot kat te samo za pari mislat i skembe 4orba.tva e golata istina za bg

  8. Анонимен Says:

    Вчера, на 4 декември 08, старшина ГЕОРГИ НИКОЛОВ БЪЧВАРОВ ми написа за 45 минути акт за превишена скорост, скрит в храстите, ТОЧНО ПОД ТАБЕЛАТА, маркираща изхода от Дряново, сред пусто поле, на прав безлюден участък, като не спря две мощни лимузини, които ме изпревариха на 200 метра преди неговия посг. Писа нарочно бавно, за да почна да го моля за милост и да му хлъзна рушвет. Междувременно минаха над дузина "джигити", но ленивите КАТ-служители си "уплътняваха" наряда. Мойто превишение при изборно задействан радар срещу Голфа-2 ми беше 26 километра, а Мутрите ме задминаха ПРЕД ОЧИТЕ НА СТАРШИНАТА поне със 100 км. в часд. Нали в Р България ВСИЧКИ СМЕ РАВНИ ПРЕД ЗАКОНА.
    НЯМАМ СТАДЕН МАНТАЛИТЕТ И КАТО ДОЙДЕ ГЛОБА ЩЕ ИСКАМ СРЕЩА "ОЧИ В СЧИ" с Началник КАТ-Дряново.
    Доц. Гено Генов - Великотърновски университет

  9. Анонимен Says:

    Вижте това и дайте нещо да правим

    http://www.capital.bg/showblog.php?storyid=354023