Антиновина: Уволнен катаджия

Столичният пресцентър на КАТ "Пътна Полиция" съобщи, че след проведено вътрешно разследване, подбудено от анонимен запис, получен в "Столична дирекция полиция" от поста си е бил отсранен сержант Йорданов, за взимането на подкуп от автора на записа на стойност 10 лева.

Записът е направен с мобилен телефон и предаден на хартия звучи така:

"Добър ден, сержант Йорданов от трето районно, знаете ли защо Ви спираме"

"Добър ден, сержант, мисля, че след излизане от близкия сервиз съм забравил да включа фаровете на автомобила си"

"Точно така, документите за проверка ако обичате и слезте от колата"

"Заповядайте книжка, застраховка..."

"Синьото талонче моля"

"О-о, ами... такова сержант, то то... аз карам с акт... изтекъл.."

"Аха изтекъл акт значи, дайте да го видя."

"Заповядайте..."

"Охо, трети декември... какво работите?"

"Ами студент съм."

"Охо, тате носи, мама меси, заповядайте елате при колегата, ще Ви съставим нов акт, за шофиране без светлини и за шофиране с изтекъл акт, синьото талонче няма да го видите скоро, може и книжката да Ви земат"

"Но моля ви сержант, аз, аз съм от Пловдив, всеки ден пътувам до София, за лекции, това ще сложи край на образавонието ми, ще ще... мама и тате ще ме убият, ако разберат, че имам нов акт, тате няма да ми дава колата повече, нека се разберем по друг начин, нека не прибягваме до крайни мерки, моля Ви."

"Добре какво предлагате?"

"Предлагам да дам нещо на Вас и колегата Ви да се почерпите и да забравите за тази случка"

"Добре слушам Ви..."

"Ами студент съм, тези 5 лева са последните ми пари, все пак трябва да се върна в Пловдив с нещо"

"Абе аз няма да си губя времето и да си рискувам поста за 5 лева, какво да ги срежем с колегата ли предлагаш, дай още 5 и вече си говорим"

"О благодаря Ви, да ето сега ще ги сложа в талончето и ще дойда Ви ги оставя в колата, да не Ви поставям в неудобно положение"

"Добре чакам те, и без номера."

Пауза...

"Ето заповядайте"

"Айде махай се и да те не съм те спрял пак до края на седмицата."

Край на записа.

Това е антиновина, защото не се е случила, дори да има запис, няма да го предам на полицията, защото имам интерес корупцията в КАТ да продължава, защото не искам, затова че в сервиза са ми изключили фаровете да ми вземат книжката, защото не ми се виси по опашки в КАТ да си чакам постановленията, с една дума защото имам интерес, а ти?

Докато имаме интерес, ще признаваме съществуването на проблем, но не ще направим нищо, за да го отсраним, колкото и кампании да водим против корупцията няма да я спрем, защото тя ни помага, пести време, нерви, бюрокрация и пари - страшно много пари и бюрокрация.

Posted in Етикети: , , |

2 коментара:

  1. Анонимен Says:

    istinata e nqkyde tam...ima mnogo gotini policai koito 6te te sprat i 6te ti kajat...pusnete si farovete i dovijdane!!ima i takiva koito 6te te globqt za6toto 4ista4kite ti sa mrysni..celta na katadjiqta e da sluji na ob6testvoto a ne da te pra6ta da visi6 po aktove...bil sym v 4ujbina nqma katadjii prosto :) ima si kameri i 4estitiki po po6tata...hem po 4isto hem po lesno...

  2. Polly Says:

    както каза колегата, камерките с честитките по пощата са супер, особено т. нар. average speed cameras по магистралите на път за Лондон :) няма измъкване.
    Но най-готини са проверките за алкохол в Хелсинки, почти всяка сутрин катаджията те спира на улицата както си караш за да духнеш в тръбичката :)
    айде, Марфи всичко най...