Елени Витали - Нарани ми сърцето

Ελένη Βιτάλη - Την καρδιά μου πλήγωσες
Елени Витали - Нарани ми сърцето

Την καρδιά μου πλήγωσες μ’ έκανες και πόνεσα
εσύ δεν μ’ αγαπάς ούτε με πονάς
άπονα μου φέρεσαι, σκέφτεσαι παράλογα
όπου θες να πας, εσύ δεν μ’ αγαπάς

Μακριά μου να φύγεις
δεν θέλω ξανά να σε δω
μονάχη να μείνω, να κλαίω, να πίνω
κι ας γίνω ρεμάλι σωστό

Πίστεψα στα λόγια σου που πολλά μου έλεγες
εσύ δεν μ’ αγαπάς, ούτε με πονάς
φύγε και για μένανε μην ενδιαφέρεσαι
όπου θες να πας αφού δεν με πονάς

Сърцето ми нарани и направи да ме боли
не ме обичаш, и не те е грижа за мен
безмилостно се държиш с мен, мислиш абсурдно
където щеш да ходи, ти не ме обичаш.

Далеч от мен да се денеш,
не искам да те виждам повече
сам да остана, да плача, да пия
и да стана истинска хаймана

Повярвах на многото ти лъжи
не ме обичаш, и не те е грижа за мен
махай се и за мен да не ти пука
където щех ходи щом не ме обичаш

Posted in Етикети: , , , |

0 коментара: