Паси се извини в ефир

22 Май 2009 бе исторически ден не само за българската блогосфера, но и за българската политика като цяло.

В рамките на няколко минути господин Соломон Паси направи два абсолютни прецедента в родното политическо пространство:

а) Извини се

"По-точно посипа главата си с пепел" относно онова изказване от предното си гостуване в "Булевард България", когато характеризира няколкото цитирани блога като... "простотии"

Рядко роден политик се извинява по какъвто и да е повод. Сергей Станишев индиректно нарече журналистите "глупаци" - извинение не последва и до днес.

б) Политик отчете важността на блогосферата

Соломон Паси или поне хората от щаба му явно са си дали ясната сметка, че лавинообразния ефект, който е способна да създаде една на пръв поглед малка, зле сегментирана и хаотична група от хора вече не е за подценяване, особено в нажежената предизборна обстановка.

Стига приказки, видео:



Моята и реакцията на Велян Стайков от казаното:



Преди да влезем в студиото с Велян се спогледахме... Паси се извини - му казвам аз и няма да Ви описвам какви очи ококорихме, не го очаквахме, честно!

Дори извинението да е продиктувано от надвисналите избори и аз като Велян мисля, че е достойно. Човешко е да грешиш, да се изкажеш неподготвен, а се осъзнаеш това което си сторил и да се извиниш - да, достойно е!


9 коментара:

  1. Le_Grand_Elf Says:

    Ще закриваме ли групата във Фейвит? :))

  2. Stephcheto Says:

    Не ПОДГОТВЕН ли?
    Човек, който е в политиката от 20 години - НЕ ПОД ГОТ ВЕН ???
    Невъзможно!
    Чувството за НЕДОСЕГАМОСТ, за БОЖЕСТВЕНО продължение заличи този политик завинаги!
    Аз не приемам извинението!

  3. MARFI Says:

    Елфе, нищо не се трие или закрива, това е история!

  4. fen Says:

    Май съм предчуствал, че ще стане така, след като малко преди извинението му махнах банера:)
    Аз лично смятам, че в случая е важно да има такива политици, които умеят да се извиняват. Не знам, какво е повлияло на решението му, дали бомбата, дали егото, дали осъзнаването за загубената кауза, но важен в случая е развоя. Има и още един важен момент за мен, самата Re:tv се легитимира като важна обществена медия чрез този случай. Иван Бедров заслужава по-голяма аудитория, не само заради такива случки, а заради свободата, която лъха и струи от ефира на тази телевизия.

  5. Petya N. Georgieva Says:

    Това е втора победа на Re:TV - първо със сайта БойКостов, сега с извинението на Паси.
    Определено политиците трябва да започнат да се осъзнават ... и извиняват.
    Поздравления и на Мартин Линков - от блога ти научих новината.

  6. Bunny Says:

    Само на мен ли ми се видя леко предизборно това извинение? А аз като цяла смятам, че бомбата и кампанията против него бяха малко преекспонирани...

    Иначе евала на Бедров! :)

  7. Le_Grand_Elf Says:

    Мейт, явно иронията в тона ми (странно как може да има такова нещо писмено) не е било достатъчно силна, за да се улови :)

    Ясно е че няма да се трие - история е! Ако беше изтрита, щях да съм крайно разочарован...

    По въпроса "Паси":
    Събина, не само на теб ти се струва съмнително това извинение :)
    Не че се правя на ощипана госпожица, но може да изгледате клипчето от онзи път, както и извинението от сега :)

    Когато човека е надъхан и си има правота в думите, звучи и изглежда много по-различно, отколкото когато "Мехехехехе" и си посипва главата с пепел :)
    Ебе го него, че е казал "Извинявайте". И аз мога да се изпърдя в ефир, да ви нагрубя злобно и след това да се появя, Бедров да ме попита (а не аз сам да подхвана) и да направя едно мижаво извинение.

    Въобще не му вярвам на думите :)
    Независимо каква е причината, не смятам че съм чакал да ми се извинява.
    Достойно, достойно...
    Достойно щеше да е да пожелае сам да се върне в ефира, специално за да се извини. Щото може и да не е свикнал да се извинява, но когато е в сериозна грешка, при това пред толкова/такава голяма и влиятелна (определено сме влиятелни) обществена група, за да му се повярва, трябва проява на малко повече ентусиазъм и искреност в очите.

    "Мехехехе" за гугъл бомбата и "Простак" си е просто another brainfart. Айде, само дето не ни е викнал на кебапчета и после да ни каже кога и как да гласуваме за него.

    Паси от 22-ри (май) си беше същия Паси като и на 25-ти (март), спрямо мисленето. Само че сега - по-недостоен. Тогава поне си каза какво мисли, а сега - каквото иска(х)ме да чуем!

  8. MARFI Says:

    Еха, Елфе! Доста просторен коментар си дръпнал.

    Доколкото си говорихме с Бедров преди предаването, Паси сам пожелал да бъде гост в петък и да се повдигне тази тема.

    А Мехехехе и "не оцених размерите на бомбата, която хвърлих" показват много ясно, че хал-хабер си няма от гугъл бомби, но не му е и това работата в крайна сметка :)

    Паси, за да изрази целият си мисловен поток му трябва поне час (много истории, много чудо, много паралели) дълбоко вярвам, че и на 25 март ако имаше повече време щеше да обясни какво точно и защо смята за простотии и защо го изпърдя... друг е въпросът, че както ще видите и от целия запис, винаги си има негов начин да започне дискусията, в петък пак не изчака първият въпрос, просто включването му март месец, бе най-малкото "Политически некоректно" :)

  9. Le_Grand_Elf Says:

    Задкулисничене значи :)

    За да бъда кратък този път, просто ще кажа (макар, че е ясно и от предния ми коментар):

    Продължавам да съм скептично настроен към привлекателните очи на Паси :)