Нова възможност за доходи от български сайтове

Аукро е български онлайн оказион, който набира скорост.

От скоро предлагат и партньорска програма, която позволява на българските уебмастери да изкарат още по няколко левчета за "кафето".

Какво представлява Партньорската програма на Aukro?

Партньорската програма Ви дава възможност да промотирате Aukro с помощта на реклама (банер, търсачка, линк), поставена на Вашия уеб сайт. За всеки потребител, който кликне върху банера или използва търсачката ни и се регистрира на Aukro, ще получите 3 лева.
--
Прави впечатление, че предлагат доста висока сума за извършените регистрации. Аз още мога да ползвам програмата, тъй като си чакам кода за активация.

Сайтове който ползват Аукро: Свежо

Сайтът на програмата.


Posted in Етикети: , , |

10 коментара:

  1. Анонимен Says:

    1.Поогледай се малков този сайт няма нищо Българско...Притежаван е от Южно африканци купили Полски аукцион и опитващи се да го популяризират в България..
    2.Виж къде са сърварите им/Не са в България и никой не знае къде и на кого може да бъде продадена информацията за теб и всички регистрирали се там...
    3.Те могат и да преместят хостинга в България,но това не променя нещата...
    4.Те / Aukro/са много арогантно-агресивни и който може е добре да изкара някой лев от тях..Но българския нарад никога не се е подчинявал на чужденци и си е имал свой път на развитие/Дали е бил правилния никой не може да каже но е Български ...
    5.Изобщо какво значи Aukro?

    Bart Simpson

  2. Анонимен Says:

    Продължаваме да се страхуваме и пак ще одобряваме коментарите...
    BartSimpson

  3. MARFI Says:

    Не се срамуваме, пазим се от спам.

    Благодаря за анализа, които си направил.

    На тези неща, честно не им бях обърнал особено голямо внимание.

    Според мен ако са коректни няма голямо значение, къде са и какъв е капиталът им.

    Аукро може нещо като към акуцион да го избива, знам ли, ще ги питам.

    Поздрави и благодаря за коментара.

  4. Анонимен Says:

    Едва ли е измама, защото нямаше да я ползват от Свежо, които пък са собственост на НетИнфо (или поне 50%).
    Аз също се регистрирах за тази партньорска програма и тепърва ще проследя ефективността й ще я коментирам. Засега всичко изглежда ок.
    Просто в България е необичайно висока цената от 3 лв за валидна регистрация и затова някои си мислят, че може да е измама.
    Имат много хубав договор, всичко им е много подробно и ясно обяснено и съобразено с нашето законодателство. Не бива да се страхуваме, че са чужденци със сървър в Полша. Параноята е заразна...
    Гугъл да не са българи?!...

  5. Анонимен Says:

    за svejo.net не се изненадвам, че ги ползват все пак въпросният магазин до голяма степен разчита на GBG за популяризирането си (не знам може и да са партньори). Интересно ми е да видя българските блогъри до каква степен са склонни да вярват на самостоятелни Affiliate системи, тъй като обмислям варианта да осъществя една такава.

  6. MARFI Says:

    Тони, ако серизно си решил идеята, можем да я дискутираме, тестваме... ако пък беше оставил и някакъв контакт...

  7. Анонимен Says:

    Тези имат хиляди правила, които ако човек трябва да изчете ще загуби поне 1 ден и няма начин да не нарушиш поне едно от хилядите, ако се захванеш с тях. Изтриха ми единствената обява ей така без предупреждение. Държат се агресивно и нахално, което не говори добре за тях. Одобриха ми сайта за партньорската им програма, но аз сам се отказах, защото не искам да има работа с некоректни и неизвестни фирмички.

  8. MARFI Says:

    Да, доста правила имат и мен ме одобриха след около месец и половина, но не съм им сложил още реклами, едно че нямам време, второ, че ако и клиентите и комисиоонната се чака по толкова ефект ще има чак догодина.

  9. Анонимен Says:

    Арогантни и некоректни! На мен също ми изтриха обява и след това ме уведомиха с email за нарушение на правилата им, без да уточняват кое точно правило е нарушено. Сайтът ми го одобриха за около 2 дни, но не бих сложил техен банер никога….. Не знам някак ми намирисват тия от Aukro, тромави са като цяло, нахални са, “размахват пръст” за щяло и нещяло. Внимавайте с тях.

  10. Анонимен Says:

    Здравейте хора , сайта АУКРО е измамен наистина по отношение на програмата им за рекалама , сигурен съм че има много други измамени като мен. Днес ми пратиха писмо че ми връщат разсписките с причината че имало регистрирани фалшиви акаунти. Ще кажа на всички уеб мастъри: не се хващайте на измамите на аукро.бг aukro.bg