Football for bloggers?

С Павел мислим, че футболът е хубав спорт и че блогърите имат нужда да поспортуват и да се опознават.

Затова искаме да подемем идеята за създаването на традиция която да събира приятели и хора които сме срещали само в нета, на терена, а после в кръчмата.

Разбира се поканени са и нежни създания от женски пол, за подкрепа и подобаващо медийно отразяване на събитието.

Аз предлагам футболната среща на софииската блогърска група да бъде провеждано четвъртък или петък, тъй като в неделя игрищата са доста заети и трудно ще можем да си запазим.

Възможни терени върху които да упражним футболното си майсторство мисля, че са Спортна София в Борисовата, базата на Академик в Гео Милев или терена в Зона Б-5.

Снупи предложи и стадион Раковски с помощните си игрища, така че има избор :) Снупи, изяви желание да дойде чак за разбора, всеки с такива намерения е добре дошъл.

В коментарите по темата изразете желанието си за място и час на провеждане на срещата, за да можем да достигнем до консенсус и да поспуртуваме и да се опознаем.


Posted in Етикети: , |

25 коментара:

  1. petervanev Says:

    Марти признавам те :) Трябва да се намери един да обеди известно количество несериозни :)

    Значи и за двете съм за - за срещата нямам идея кога. За мача - аз ритам всеки четвъртък на Спартак :( Но ако е друг ден ще идвам със сигурност - и там има свободни места, и на Академик ( там е добро много ), на Раковски не знам. В Люлин лично на мен ще ми е на около 25 км :( Имаш една бройка де...

  2. MARFI Says:

    Люлин няма да е, че настилката е леко гадна.

    Иначе в Академик тия клетки са малко опасни, но виж на Спартак не съм поробвал, еми айде Петък, да не ти дойде много мач в Четв.

  3. BG Says: Този коментар бе премахнат от автора.
  4. MARFI Says:

    Значи засега сме трима за петък, терени?

  5. GaN Says:

    Страхотна идея! Жалко, че за сега не мога и аз да се включа. :(

  6. petervanev Says:

    Става за петък. Ако искате ще питам за Спартак - изкуствена трева, оградено, на въздух. Много е хубаво, има си и съблекални. Примерно петък вечер ритаме и после на по бира? Срещу Спартак има пицария...Виктория май, не е скъпа, може да седнем там.
    Ганчо - зарежи тази брюкселска учтивост, а пали моторетката и идвай да те видим с тези цигари как ще риташ. Аз поне имам оправдание - дебел съм lol

  7. Анонимен Says:

    На Славия удобно ли вие, мога да попитам там

  8. MARFI Says:

    Да Славия не е зле като идея. Ами ти питай там, Пиеро на Спартак и да поиграем :)

  9. Blago Says:

    Бравос - идеята е супер. Аз не съм ритал от поне 1000 години, но идеята си я бива. Ако ме вземете да ви гоня топката - там съм. Петък си е супер ден. Ще следя организацията.

  10. MARFI Says:

    Ще пазиш тогава ;) Стига сте се измъквали спорт за всички :)

  11. Blago Says:

    Да си виждал Стоичков да пази на вратата :) Само ми кажи в коя врата да вкарвам :)

  12. Анонимен Says:

    Утре ще звънна на Славия и ще видя за свободни часове.

    А Мърфи е прав не се измъквайте, след един час на терена ще се чувствате прекрасно.

    Спомням си една умна мисъл, но не знам на кого беше. Тя гласеше: "Един лев за спорт, са три спестени за здравеопазване"

  13. Svuio Says:

    Да изявя желание и аз като бивш не особено обещаващ талант за вратарския пост :). Но ще потвърдя чак като се разбере кога и къде, че Славия ще ми е малко далечко и не е много ясно дали ще успея да се домъкна навреме.

  14. Анонимен Says:

    В петък на Славия има час само от 11 вечерта.

    През седмицата от 6 часа са свободни в понеделник и вторник, но искат предплата за цял месец.

  15. Анонимен Says:

    Ситуацията на Славия е следната:

    Петък има свободен час от 11 вечерта.
    Понеделник и вторник от 6 вечерта, но искат предплата за сял месец за тези часове.

  16. MARFI Says:

    А със Спартак какво стана?

    Е 23 - 23, тъкмо после затваряме някоя кръчма :)

  17. petervanev Says:

    Днес хвърчах прекалено много и не звъннах. Утре ще се обадя и ще питам. Но този петък надали ще се получи пичове, за следващият...

    А ние на половин врата ли ще играем? Дайте по един авер поне да докараме?

  18. MARFI Says:

    Май не ни достигат хората да. Ще трябва да outsource :)

  19. Svuio Says:

    Е тъй като гледам трудно ще стане работата със залата, а желание не липсва, мога да предложа на всеки, който желае малка алтернатива. Всяка неделя се събираме в 93-то училище (това е под Плиска). Часът винаги е 12ч. Всеки желаещ е добре дошъл. игрищата са сносни, цели три, така че място има. Това се намира тук.

  20. Анонимен Says:

    Много взе да мързелува тоя народ бе ейййй.

  21. MARFI Says:

    Май няма да се съберем за утре?

  22. Анонимен Says:

    Жалко, но аз съм оптимист. Ще трябва по някакъв начин да популяризираме идеята сред блог обществото.

  23. petervanev Says:

    Е за утре няма как за мач...То и не знам колко хора са пътували. Но за по бира може и да се съберем, които са в София? Утре, вдруги ден....

  24. Анонимен Says:

    В неделя има свободни часове на Славия, от 2 до 6 часа. Мисля че е по-добро време за спорт.

  25. Анонимен Says:

    Аз съм ОК, много добра инициатива ;) като стигнете до решение кога, къде и как свиркайте :)