Компактното Мини

Вървяхме си вчера с едно слънчево момиче по "Шипка" и какво да видим...
Една жена току паркира Мини Купъра си пред нас. Паркира го успоредно на тротоара, но на мен ми се стори, че колата би могла да се побере и пенпедикулярно и затова учтиво я помолих ако може да направи маневра и да спре напречно на тротоара, за да може да покаже на хората едно от най-големите предимства на тази малка градска кола, тя го стори:От близкото заведение веднага наизлезнаха хора, които също снимаха зрелището, а то си заслужаваше, Минито е страхотно:
И дори на задната седалка си има по-малко братче, като матрьошки са:
Заговорих се със собственичката, оказа се художничка, само един човек на изкуството може да ми се върже на налудничевите идеи ;)



Posted in Етикети: , , , |

7 коментара:

  1. Polly Says:

    то това е старото Мини...

  2. MARFI Says:

    Старо, но яко!

  3. Unknown Says:

    Пише се матрьошка с "ш"

  4. MARFI Says:

    Спирам да ям по клавиатурата ;)

  5. Николай Павлов Says:

    Обожавам тая количка, абсолютна класика, много семпла и удобна за града :-)Поли, срещат ли се още из Англия?
    А тоя "римейка" никак не ме радва, нищо от духа на старото Мини няма в него. Освен това е по-скоро скъпа глезотия, а не практичен и икономичен градски автомобил, каквато по принцип е идеята на Мини-то. Немците всичко са прецакали :-(
    Новияt Фиат 500 е много по-успешен, но още не съм го зaсичал в България
    http://www.fiat500.com/eng/

  6. Polly Says:

    Среща се старото Мини тук доста... Даже близко до моята къща едно го ремонтират :)

  7. Анонимен Says:

    Класика в жанра.