Izone.bg, награди и още нещо

Преди доста време (3 дек.) Силви ми прати по пощата проектът над който се труди iZone.bg, с молба да попълня кратката им анкета (действително е кратка) която ми осигурява място в томболата за 5 нетбука и 500 флаш памети - доста добра оферта, нали?

Е изпробвах късмета си, попълних анкетата и сега си чакам наградата или поне се надявам на награда :) Поразгледах малко сайта и останах приятно изненадан от наличието на RSS емисия за отделните категории и продукти. За жалост тя заработи коректно чак днес, затова и се забавих толкова с настоящата публикация.

Защо за електронните магазини е важно да имат RSS емисия?

Оги веднъж каза, че RSS емисиите са кръвоносните съдове на Интернет, това е и може би най-доброто и кратко определение, което съм срещал по темата.

Ето бърз и прост пример защо е хубаво един електронен магазин да излъчва rss емисия - Shopping BG - списък с 12 подбрани категории от електронни магазини на различна тематика, включващи промоционални продукти, продукти с отстъпки и награди и продукти по категории - лаптопи, монитори и тн.

Списъкът съдържа едва 12 източника (като някои магазини участват повече от веднъж) не защото електронните магазини в България са малко. Нищо подобно - страшно много са, но повече са страшно посредствени и много малко хора знаят за тях, една от причините е именно липсата на rss емисия на сайта им.

Не си представяте, че бих обиколял 20 електронни магазина всеки ден, за да следя секциите им с промоции нали? Доста по вероятно е да се абонирам за тях в четеца си и да получавам новините им наготово... Да, ама в някоя друга България. Също както в някоя друга България се плаща с кредитна карта в електронните магазини, а не в кеш, брой и на ръка при доставка, което ме навежда на мисълта че от Izone все още нямат ясно обявени начини за плащане на сайта си...

хостинг и домейни

Posted in Етикети: , |

5 коментара:

  1. Силви Says:

    Марфи, благодаря ти за тази публикация и най-вече не защото присъства iZone.bg, а защото показваш нещата в истинската им светлина. Наистина е жалко, че има толкова много онлайн магазини, които изглеждат по абсолютно еднакъв начин, предлагат еднакви неща и не се стараят да направят тяхното онлайн местенце по-приветливо и удобно за потребителите. Разбира се, и ние не откриваме топлата вода с RSS емисиите например или някои други малки удобства в сайта, но поне се опитваме да бъдем максимално близо до потребителите и до техните желания.

    Колкото до начините на плащане, описани са както в Общите условия за ползване на iZone.bg, така и в процеса на поръчка. ;)

    Благодаря ти, още веднъж! ;)

  2. Pavel Says:

    И аз попълних и аз чакам, ама май ще има да почакаме. Много некоректно в края пише да се изпрати на трима приятели, за да получим награда.

    Наградата я няма, но не пропуснаха да пратят мейли на тримата ми приятели. Пък ние ще почакаме :)

  3. MARFI Says:

    Силви, не предполагах, че начините за плащане са част от общите условия, а това за процеса на поръчка е ОК, но аз бих желал да ги видя още преди да започна да избирам и тн, мисля че си заслужават по-видимо място.

    Павка, не съм обърнал внимание на поканата за приятели, а и както се сещаш никой не съм поканил :)

  4. Силви Says:

    @ Павел - ами всъщност ще почакате, да, до 29-ти, когато ще се публикуват имената на спечелилите. :)

    Ето повече инфо за непрочелите: http://anketi.dir.bg/anketaz.php?id=235

    @ Марфи - начините за плащане като всяко друго нещо важно за потребителите на сайта, фигурира в Общите условия, въпроса обаче е, че никой не ги чете. :)

    Колкото до предложението да са на по-видимо място, приемам и ще се опитам да направим нещо по въпроса. :)

  5. Pavel Says:

    Соли - така е по-добре, защото като се регистрирах не видях тези пояснения, но може и грешката да е в мен, напоследък съм много разсеян.

    Успех с проекта и дано да спечелим с Марфи по нещо, пък било и една мишка :)