Коледен подарък за marfuzii.net от InteraCom

Преди време имаше едно предаване "Микрофон и Мишка" водещ бе Орлин Бориславов, а Bloody споделяше последните новини от ΙΤ индустрията.

Предаването беше свежо и изпълнено със закачки и игри с награди от различни спонсори, именно от една такава игра в далечната 2004 се запознах с фирма Интераком и получих от тях страхотна награда - оригинална чанта за лаптоп на Тошиба и много готина футболна топка на Тошиба. Интераком са (оторизиран дилър на Тошиба за лаптопи и мултимедийни проектори)

Чантата за лаптоп я ползвам и до ден днешен, а времето и нанесе съвсем дребни козметични забележки. Много съм доволен защото макар е стилна и удобна и освен лаптопа, побира още зарядно и бельо и съм осъществявал редица пътувания в страната и чужбина единствено с нея ;)

Но каквото и да си говорим, чантата за лаптоп не може да се сравнява с една голяма и удобна раница, за която да не береш грижа в метрото и която да не те тегли на една страна докато вървиш по улиците.

Свързах се с управителя на Интераком - инж. Георги Хаджиев и му предложих следната сделка:

Интераком ми предоставя удобна раница на Тошиба, а пък аз споделям впечатленията си от продукта и спомагам продуктите на фирмата да достигнат до повече хора - Makes much more sense than adsense :)

За моя радост г-н Хаджиев се съгласи и така вече си имам страхотна раница на Тошиба с много удобен и мек гръб и в достатъчно ярък цвят, за да не се притеснявам когато карам колело.

Благодаря!

Ако раницата Ви е харесала можете да си я поръчате от следния адрес или да разгледате и останалите предложения (39 страхотни куфари, чанти и раници)

Posted in Етикети: , |

5 коментара:

  1. Събина Says:

    Интераком за мен са най-добрата фирма за тия неща у нас! Три лаптопа съм купила от тях, все различни марки м/у другото, винаги са точни! И винаги ги препоръчвам на близки й познати, които си търсят лаптопи.

    Съвсем сериозно, не се подмазвам и аз за раница.

  2. Кирил Владимиров Says:

    Моят Dell Latitude E5500 си закупих от там и не останах с добри впечатления. В смисъл... искат да направят нещо добро, ама много шашаво работят.

    Два модела на latitude си харесах, обещаха да ми ги докарат от склада си и изведнъж..няма ги, някакво такова неорганизирано. Но пък накрая ми намериха по-скъп Latitude от търсения от мене и ми ги продаде човекът на старата(по-ниска) цена.

  3. MARFI Says:

    @Събина, аз досега при тях не съм пазарувал както прочете, но ако имам нужда от ИТ обурудване най-вероятно Интераком ще е и моят избор.

    @Кирил

    Малко се обърках в експозето ти, но май всичко е завършило с хепи енд :)

  4. wattie Says:

    Дали са му по-скъп продукт по-евтино - какво по-хубаво от това? Аз не бих го нарекъл "шашаво", а "готино" :)

    Иначе чантата е fucking cool, но мен ще ме е малко страх да ходя с нея по тъмно. От далече крещи "ехоооо у мене има лаптоп - елате да ме пребиете да ми го вземете!" :)

  5. MARFI Says:

    Според майка ми пък тази раница е по-дискретна от класическата черна чанта за през рамо. Вчера като се прибирах и с двете в метрото, бая ме достраша да си призная, но храня надежда, че вече живеем в малко по-спокоен свят. Пък и Тошиба имат и no matter what guarantee, която покрива включително и кражба :)