Blogger Touch - Mobile Blogger

Блогът ми регистрира не малко посещения от мобилни устройства и затова реших, че е крайно време да направя нещо за по-приятния му вид при четене от телефон например. (под iPad няма проблеми, но колко хора имат iPad извън офиса :)

С помощта на Blogger Touch точно с 2 клика и добавянето на код в страничната лента, блогът ми се сдоби със страхотна мобилна Мобилна Версия от която съм впечатлен, дори съм склонен да преглътна рекламите от разработчиците които се показват над съдържанието ми - quid pro quo. Разбира се посетителите ви не трябва да правят и избират нищо специално, blogger touch ще разпознае, че заявката идва от мобилен телефон и автоматично ще зареди мобилната версия на блога ви.

Blogger Touch работи само с блогове в .blogger.com (blogspot), за блогове на wordpress може да ползвате платенето разширение WP Touch Pro ($29) сигурно има и други - по-евтини или безплатни, но не съм търсил.

Приятно четене!

Svejo, twitter, topbloglog и facebook бутоните не се показват в мобилната версия, но се преживява, освен това при работа и четене от мобилно устройство поне под Opera Mobile никога не съм успявал да ги нацеля от първия път :)

Posted in Етикети: , , |

0 коментара: