Блогване от международния (влак)

Пиша втори пореден пост от спален вагон. Да живеят високите технологии, Globul и контактиките по влаковете (когато не са откраднати трансформаторите).

Сегашната ми обстановка е много по-комфортна от предния кушет втора класа на ОСЕ (гръцките държавни железници) в който ползвах контакта в коридора, както се вижда и от снимката. За жалост обаче в контакта ми няма ток и скоро ще ми падне батерията.

Пътувам към Солун, а оттам към Литохоро и Олимп, ще оставя фланелката на националния ни отбор по колоездене (от времето, когато го имаше) на върха каквото и да ми струва това.

Привилегията да пътувам сам с колелото си в кушет първа класа с масичка/мивка, тоалетка и всякакви други соц. железопътни удобства ми коства подкуп от 15 евро на кондуктора, (той държеше за 30, но се спазарихме :)

За жалост сега ще трябва да слизам по гарите с дълъг престой да зареждам батерията, че все пак имам работа да се върши, а може и да се отпусна във видно мръсните чаршафчета и да подремна, защото все пак утре ме чака тежко изкачване до втория по височина връг на балканите - Митикас, а във вторник поредното качване до Черни Връх, този път от Алеко с контролно време 25 мин.

хостинг и домейни

Posted in Етикети: , |

8 коментара:

  1. Календеров Says:

    Шефе, само преди седмица бяхме в Лептокаря! Така че може да се каже, че вървиш по стъпките ни!

  2. frog and roll Says:

    Пожелавам ти леко и успешно катерене :)

  3. fen Says:

    А, аз се чудех къде се загуби. Скоро ще почнеш да блогваш от всички краища на света. Пожелавам ти го.

  4. legrandelf Says:

    You webbing freak :)))

    I know... I would do the same, lol :))

  5. MARFI Says:

    @frog'n'roll катеренето беше екстра като изключим мъглата и дъжда :)

    4 часа от Литохоро до Митикас!

    @Фен, хич не съм се загубил даже, дай във вторник старт от Алеко до Черни Връх.

    @Календеров и @Елфа :)

  6. fen Says:

    Marfi, щеше да е готино, ако не бях на работа:(
    Очаквам поста ти след това.

  7. MARFI Says:

    To доста постове се насъбраха :)

    Но така определено е по-готио, от приключения да няма време за постове :)

  8. legrandelf Says:

    Ще намериш време ;)

    Гладните за букви(чки) чакат :)

    П.П. И на теб :))