Астерикс и Викингите

От ΤhePlamen разбрах, че 28-ми Октомври е обявен за световен ден на анимацията.

По този повод реших да се поглезя с една страхотно филмче:

Астерикс и Обеликс срещу Викингите:



В него срещаме познатите герои, но този път в необичайно амплоа - на учители на едно леко изнежено хлапе. Имаме си и римляните, които ядат пердах, както и едни нови нашественици - Викинки, и те ядат пердах, но са доста по-корави от римляните.

Филмчето е подкрепено с много силен саундрак - класически рок, поп и рап парчета в чудесен аранжимент.

Както сигурно сте видяли и от трейлъра, изобилства от комични диалози и недоразбирателства между героите.

Струва си да се гледа анимация... не само в световния и ден. По принцип действа разпускащо, пък и нарисуваните герои не Ви ангажират с това да изчислявате колко кубика силикон са отишли за гърдите и устните на главната героиня :)

Френското кино и френската анимация винаги са били на едно недостижимо бих казал за Холивуд ниво и винаги ще си останат такива - изпъстрени със свеж и неангажиращ хумор и позитивизъм, ако имате време изгледайте и цялата анимация:






Posted in Етикети: , |

2 коментара:

  1. VP Says:

    Яко :))) Аз чак сега от теб разбирам това :( Голям фен съм на анимацията по принцип и да ти кажа, т'ва с Астерикс и викингите го гледах преди година :-Р
    Може да отпразнувам деня с 1 късна серия на Bleach или пък може да се посмея с Царя Лъв 3 (имам по-малък брат, който е на 8 годинки и оня ден ме крънкаше да му го сваля и още не съм го затрил :D).
    Иначе - благодаря за информацията Марф :)

  2. MARFI Says:

    Благодари и на Пламен :) Той ме светна :) Анимацията рулз :)